SB-SIX
Ouwe rot
Wat gebeurt er nou eigenlijk als ik alles loslaat qua genres, beats, tempo's, structuur etc en volledig afga op wat ik tof vind klinken qua geluiden? Dat is het idee wat ik in het achterhoofd had bij het maken van deze ep. Alles is gemaakt op de modular, meestal begonnen als jam die ik multitracked opnam, en daarna een heel proces van knippen/plakken/laagje erbij/laagje overnieuw etc totdat ik tevreden was. Het moesten een soort verhaaltjes worden, ik hoop dat dat gelukt is. Hoop dat ieder geval een aantal van jullie ervan kunnen genieten.
Kleine aanpassingen op bijvoorbeeld mix/mastergebied kan ik nog doen, dus die kritiek/ideeen zijn van harte welkom. Noten/klanken veranderen gaat niet meer lukken. Komtie:
Kleine aanpassingen op bijvoorbeeld mix/mastergebied kan ik nog doen, dus die kritiek/ideeen zijn van harte welkom. Noten/klanken veranderen gaat niet meer lukken. Komtie:
Last edited by a moderator:

ja een video zou heel tof zijn maar dat kan ik helaas niet zelf. En het laten maken is fukking duur, moet eerst nog bijkomen van de investering in de modular