live set opnemen

Ik denk dat je iets gedetailleerder moet vragen want:

-welke muziekstijl
-wat gebruik je
-is het akoestisch of enkel line ins
-hoeveel artiesten of is het enkel in de DAW..

Zo heb ik nog wel 20 vragen..

- De muziekstijl is microhouse/techno/techhouse/minimal
- Ik heb een DJ installatie (2xCD speler en mixer) staan daarvoor heb ik een tascam DR-05 V2 draagbare digitale recorder. Opnemen via de dj mixer. Heb onlangs gehaald korg electribe 2/microkorg synth/roland rd 800. Wil hier meer mee gaan doen.

- De muziekstijl is microhouse/techno/techhouse/minimal
- Ik heb een DJ installatie (2xCD speler en mixer) staan daarvoor heb ik een tascam DR-05 V2 draagbare digitale recorder. Opnemen via de dj mixer. Heb onlangs gehaald korg electribe 2/microkorg synth/roland rd 800. Wil hier meer mee gaan doen.

Heb je al wat voorwerk/leeswerk gedaan? Er is namelijk een gigantische hoeveelheid info al online (ook hier op het forum) te vinden. Het is nogal een open vraag snap je.

Heb je al wat voorwerk/leeswerk gedaan? Er is namelijk een gigantische hoeveelheid info al online (ook hier op het forum) te vinden. Het is nogal een open vraag snap je.

Voorwerk en leeswerk een beetje gedaan. Ga er meer mee doen.

Je kan eens kijken naar zo'n portable recordertje die op SD kaart op neemt. Ik heb zelf zo'n Zoom H2 dingetje, die sluit je heel makkelijk met 2 tulpjes aan op je mengtafel en dan minijack in de line-in. Op je kaartje staat dan een WAV file, dus prima kwaliteit. Dan kun je die eventueel nog nabewerken en/of een MP3 van maken ofzo.

Geniet altijd erg van live sets,werkt ook altijd als ik inspiratie nodig heb. De eerder genoemde Zoom tip zou je ook kunnen kiezen maar dan het model met HD cam. 24bit/96 Khz wav via line opnemen incl HD beeld. Hebben wij SF'ers nog wat te kijken ook.

- Ik heb een DJ installatie (2xCD speler en mixer) staan daarvoor heb ik een tascam DR-05 V2 draagbare digitale recorder. Opnemen via de dj mixer.

TS heeft al een recorder als ik het goed lees.
Dus Raymond, audio uit mixer naar audio in recorder en op rec duwen.
Gewoon lekker gaan spelen, niet teveel nadenken.
Daarna de opname terugluisteren alsof het van iemand anders is en dan weer stap 1 doen.

Back