Ostrea - Concorda

Xclusive1983

Stamgast
Beste forumleden,

Na meer als 10 jaar hardcore produceren ben ik een andere weg in geslagen en ben nu eigenlijk puur op gevoel wat muziek aan het maken zonder direct te richten op een style oid. Dus eigenlijk in de studio een beetje gaan spelen en dat uitbouwen naar een track die vooral samenkomt door experimenteren. Ben erg benieuwd wat anderen er van vinden en vandaar dus ook mijn post hier.

Bij voorbaat dank voor het luisteren.

https://soundcloud.com/dj-the-x-clusive

Mooie track. Die piano heeft niks te maken met de leads die later komen, dat contrast vond ik wat groot en de break eindigt een beetje vreemd.
Maar mooie drums, melodieën en opbouw. Gaaf!

Ik vind 'm wel aardig. Die gesidechainde bas of synth zou ik wat dieper in een lowpassfilter zetten. Nu gromt-ie nogal. De melodieën en mix zijn wel oké, al is de boel wel erg gecompressed. De hats/percussie kunnen ook een stuk spannender/uitgebreider. Ik vind 'm ook een beetje te lang. Er kunnen best een paar minuten af zonder dat het nummer aan kracht inboet (integendeel).

Vooral piano intro en pianobreak daarna vind ik erg mooi... voor mij daarna in z'n geheel iets te veel van hetzelfde waardoor ik denk dat de track een heel stuk korter zou mogen. Dan wordt hij ook interessanter. Maar leuk gedaan verder:okdan:

Top, iedereen zover bedankt voor de reacties. Ik zal hier zeker vaker muziek posten en ook gaan luisteren. Goede manier om wat feedback te ontvangen en te horen wat er een beetje gemaakt wordt hier. Ga er mee aan de slag en laat zeker weer van me horen.

Back