Dit is nou de ultieme droom studio!

Re: Re: Re: Dit is nou de ultieme droom studio!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Danny, zou jij die buchla's laten staan? Als ik iets mocht kiezen zou ik eerder de buchla's dan die 2500 pakken. [/B]

Toch wel ... ik zou die Buchla's laten staan. Ik heb het liefst een echt keyboard onder m'n knoken i.p.v. die aanraakvelden. Maar ja, 't is ook een kwestie van smaak natuurlijk ;) .... en de 2500 is al altijd één van m'n dromen geweest :) .

:doei:

ULTIEME DROOM STUDIO :

Is dat niet gewoon van IEDERE synth die er bestaat 1 ???

Droomstudio? Misschien voor anderen.
Ik loop er niet echt warm voor.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Moet dat dan? Maar goed, dat is weer een andere discussie, misschien is ie wel het brein achter heel veel (film)muziek en durft ie dat niet te zeggen omdat ie dan (net als JunkieXL) voor loser uitgemaakt wordt..
.

wat is er met junkiexl??

Origineel geplaatst door Bass
ULTIEME DROOM STUDIO :

Is dat niet gewoon van IEDERE synth die er bestaat 1 ???

Nee, dat is de studio waar jij muziek in kan maken waarvan je zelf 'wow, ik wist niet dat ik 't in me had' zegt. Waar je niet gefrustreerd wordt door allemaal kleine klotedetails en dingen die je elke keer weer goed moet zetten (dit ondanks een voldoende lange periode van gewenning).

Maar:"bad carpenters blame their tools" :). Toch denk ik dat je studio net zo hard 'instrument' is als alles wat knopjes heeft en geluid maakt. Beheers je je instrument, dan zul je dit terughoren in het resultaat en ervaren tijdens je compositie.

Origineel geplaatst door Yoozer
Nee, dat is de studio waar jij muziek in kan maken waarvan je zelf 'wow, ik wist niet dat ik 't in me had' zegt. Waar je niet gefrustreerd wordt door allemaal kleine klotedetails en dingen die je elke keer weer goed moet zetten (dit ondanks een voldoende lange periode van gewenning).

Maar:"bad carpenters blame their tools" :). Toch denk ik dat je studio net zo hard 'instrument' is als alles wat knopjes heeft en geluid maakt. Beheers je je instrument, dan zul je dit terughoren in het resultaat en ervaren tijdens je compositie.

All right :okdan: :okdan:

It's not what you have but what you do and what you can with it ;)

wat me opvalt is dat mensen met zo'n studio de meest saaie en gedateerde
muziek maken die er bestaat. ze draaien liever aan de knopjes ipv muziek te
maken.....ik zou dat eigelijk ook wel doen als ik al dat stuff bij me had staan. :D

Re: Droomstudio ???

Re: Droomstudio ???

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
http://www.oceanwayrecording.com/owha.htm

Das pas een droom studio!!:D

:P Het mag er allemaal erg yummie uitzien, maar ik denk niet dat ik er ook maar één song uit m'n duim zou kunnen zuigen ... da's misschien het verschil tussen professionals en een amateurtje zoals ik ;)

Ik heb nog eens in zijn studio gekeken, maar ligt het aan mij of zie ik geen effecten! Die zijn toch redelijk belangrijk (misschien niet voor iedereen, maar voor mij wel). En een compressor?

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik heb nog eens in zijn studio gekeken, maar ligt het aan mij of zie ik geen effecten! Die zijn toch redelijk belangrijk (misschien niet voor iedereen, maar voor mij wel). En een compressor?

De 2600, vcs3 en buchla hebben een springreverb en kunnen phaser en chorusachtige effecten maken:D Misschien gebruikt ie ook nog wat effecten uit z'n computer:confused:

Ik heb ook geen outboard effecten of compressors.

Back