Een juweeltje van Colin op zijn modular

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Kwam van de week deze video van Colin tegen en blijf dit toch wel een juweeltje vinden.

Geniet ervan en laat je meenemen op een reis naar weet ik veel waar. Serieus, ogen dicht en creëer je eigen videoclip :P :D

(kon de video nog niet op sf vinden, excuses als het een dubbele post is.)

Die gast is geniaal.. Dit is absoluut één van de vetste jams op een modular die ik ooit heb gezien in ieder geval.

Hele vette jam ja. Mag ook best als je zoveel K aan gear onder je vingers hebt zitten :P

Ben benieuwd wat hij hier uit gaat weten te knippen als het op een album terecht komt :)

Wat een heerlijke (ruige) sounds en melodieen. Meestal bevatten die modular filmpjes chaotische noisy bleepbleep sessions, maar deze beste man snapt dat je er muziek mee kunt maken, en hoe. Typisch een voorbeeld van de artist die harder freaked dan z'n publiek en zo heurt het ook.

Thanks voor de post.

Hele vette jam ja. Mag ook best als je zoveel K aan gear onder je vingers hebt zitten :P

Ben benieuwd wat hij hier uit gaat weten te knippen als het op een album terecht komt :)

Knippen? Als ie het maar laat!!
Weinig tracks van 16min die boeiend blijven maar dit is er absoluut zeker eentje. :halleluja

Ja , lekker
Echt

Knippen? Als ie het maar laat!!
Ik snap wat je bedoelt, maar hij zegt er zelf bij dat dit recordings voor een album zijn.

Deze sessie kun je dus ook prima los zetten van whatever hij hierna mee gaat doen denk ik :)
Zeer goed te pruimen ja. Mooi stukje inspiratie ook!

ja, prachtig en eindelijk ook een modular ingezet om een muziekaal stuk in elkaar te zetten.

En dan te weten dat hij dat ding gewoon zonder enige ervaring heeft gekocht... Eerst een hele tijd mee zitten prutsen en bijna de brui aan gegeven... Uiteindelijk toch zijn schouders onder gezet.. De man is gewoon geniaal! :okdan:

lijkt me geweldig om zo een live set te doen zonder iets voor te bereiden..
ik ben dan ook wel benieuwd hoe vet dit uit een moog system 55 gaat klinken!!

Hier zit sowieso een paar uur verbreiding in natuurlijk. Hij streamt ook hele patch sessies op Twitch. Veel van de dingen die je hoort komen niet tot nauwelijks uit een systeem 55. Hij heeft een zooi digitale modules b.v. Bovendien heb je er wel een paar 55 systemen voor nodig om zoveel tegelijk te laten horen.

Vette sessie trouwens. Die Colin kan me er wat van!

En dan te weten dat hij dat ding gewoon zonder enige ervaring heeft gekocht... Eerst een hele tijd mee zitten prutsen en bijna de brui aan gegeven... Uiteindelijk toch zijn schouders onder gezet.. De man is gewoon geniaal! :okdan:

Hij krijgt fantastische adviezen van oa Allert die zowel zijn gas als palet vergroten. :D

Hoe meer mensen hier gaan roepen dat hij geniaal is hoe meer ik ga denken dat hij gewoon gek is. De scheidingslijn daartussen is vaak dun.

Ga deze muziek eens luisteren zonder het imponerende filmpje.. ik denk dat je dan snel afhaakt.

Nu wil ik ook weer niet neerbuigend doen of de scepticist uithangen maar dit is mijn conclusie na het luisteren van deze muziek.

Misschien is zijn neiging om af te haken van zijn modulaire avontuur wel een helder moment geweest en is het tijd dat hij eens een baantje gaat zoeken ;)

Ik heb geluisterd zonder te kijken. Wat mij betreft nog steeds erg dik hoor. Misschien ligt de stijl je niet zo?

Laatst gewijzigd:
Je hebt het fimpje al gezien dus dan heeft het misschien niet zo'n effect om het een 2e keer zonder filmpje te luisteren.

Mij boeit het iig niet zo.
Ik had dat ook met z'n hiphop orkest ding.. een hoop bombarie.
Ze wisten er wel grote zalen mee los te krijgen en sommige nummers van zijn eerste album zijn best ok.
Hij kan ook mooi trompetteren en hij is zeer zeker getalenteerd.
Maar overall hou ik meer van simpelheid in muziek.

Je hebt het fimpje al gezien dus dan heeft het misschien niet zo'n effect om het een 2e keer zonder filmpje te luisteren.

.

Nee nee, ik had het over de eerste keer. Ik was aan het tekenen terwijl ik het luisterde. Maar anyway . gewoon niet zo je ding dus. Mag best he :)

Back