iemand ervaring met ajh synth minimod en harvestman polivoks?

Sonic XV is fijn, maar ik zou als eerste de Minimod VCF kiezen. Dat vind ik samen met de E440 het lekkerste filter dat ik ken...

Verschil is dat de Sonic XV van zichzelf wat 'softer' klinkt, al verandert het klank karakter wanneer je de input waveshaper gebruikt. De resonance waveshaper daartegen vind ik maar relatief subtiel weinig maken. Ja, méér resonance, maar niet echt anders. Het is natuurlijk wel fijn dat je behalve 24dB ook 6dB lowpass en 'n bandpass krijgt.

ik heb de minimod vcf dark edition dubbel en in de aanbieding!
ben wel erg benieuwd naar de vco en sonic xv filter, dus als iemand wil ruilen (met gepaste bijbetaling uiteraard)
en ja, het is inderdaad super mooi spul.

heb de vco nu ook
nog steeds benieuwd naar de sonic xv (vanwege de sonic6 die ik altijd erg leuk vond)

ik vind de modules erg mooi, filter klinkt goed, vco vind ik nog iets beter, maar heel spannend is het ook allemaal weer niet. dat is voorlopig mijn indruk.
maar misschien moet ik er zelf wat spannender dingen mee doen?!

ik las dat je jumpers kan verwijderen op filter en vca om overdrive te krijgen. heeft iemand dat gedaan? klinkt het dan meteen heel anders of alleen als je volume of input helemaal openschroeft?

ik heb mn eerste vco vandaag besteld.

leo.
ik denk zo spannend is het ook niet als je het vergelijkt met die wazige, spacey modules die er tegenwoordig te koop zijn waar ik vaak niet eens weet wat het doet..
ik kwam op de modules omdat ik echt GEK ben van de minimoog sound. heb er nooit een bezeten maar in het verleden erg veel met de plugin gedaan. en dat er nu modules zijn op het moment dat ik weer met een modular case ben begonnen komt mij perfect uit.
en uiteindelijk komt het er zeker op neer, wat je met die 3 vco's doet. het kan wel veel meer dan een warme analoge bas spelen :)
de vca wordt zeker een van mijn volgende aankopen. ik kan me voorstellen dat die veel verschil maakt.

maar er zijn hier genoeg mensen die het spul allemaal al hebben en meer over kunnen vertellen, toch :)

gek genoeg heb ik de 3 vco's op de mini altijd een beetje overkill gevonden. de derde was bijna altijd om te moduleren hi of lo.

als je verder nog wat zoekt in de set, ik twijfel toch sterk. het is supermooi, maar het leven bestaat uit keuzes. misschien ga ik toch vca en contour wegdoen om wat sputnik bij elkaar te houden. vcf misschien ook nog. het is altijd puzzelen met ruimte.

daar zit wel wat in met die 3de vco. maar je geeft zelf alaan wat je er het beste mee kan doen.

het is zeker een keuze die men moet maken. als ik ooit de hele set heb, is een van mijn twee 84hp rijtjes vol.
maarja dan bouwen we wel nog een case....

ik zoek wel iets, echter alles van de set. mocht je iets weg willen doen voor een leuke prijs, stuur me maar een pb aub. ruilhandel heb ik ook best wat aan te bieden, zie advertenties....

Back