Terug van weg geweest: subforum "Samplers"

Het valt mij op dat ik als ik ingelogd ben slechts 4 draadjes in dat subforum zie terwijl het er meer zijn als ik niet ingelogd ben.
Hebben meer mensen dat of is het een forum instelling welke ik over het hoofd zie?

Dat is erg vreemd, ik kan me zo 1-2-3 geen instelling bedenken die dat kan veroorzaken.....

Ah, zijn er serieus mensen die deze instellingen wijzigen? :?

Heb er zelf ook nooit aangezeten, wellicht, om traffic / bandbreedte te sparen, is dit bij een forumupdate zo komen te staan?

Bij mij stond deze setting ook op één jaar.

Ah nu snap ik het. 1 jaar is de standaard voor elk subforum.
Het ging dus om topics die echt ouder waren dan 1 jaar. Hehe kun je nagaan waarom het subforum ooit is verdwenen. ;)

Dan is dit misschien het probleem niet. ;)

Is het wèl; gaat op startdatum topic wat je bij je instellingen instelt...

Net getest... Op 10 dagen gezet en krijg ik maar vier topics te zien in de lijst!

Is gewoon een persoonlijke instelling! Nothing wrong with the forum!

Is het wèl; gaat op startdatum topic wat je bij je instellingen instelt...

Net getest... Op 10 dagen gezet en krijg ik maar vier topics te zien in de lijst!

Is gewoon een persoonlijke instelling! Nothing wrong with the forum!

Als het goed is kun je ergens onderaan de pagina deze instelling ook tijdelijk wijzigen. Ik kan dat niet zien i.v.m. rechten (ik zie altijd alle berichten) maar volgens de omschrijving zou er onderaan elke pagina een mogelijkheid moeten zijn om de weergave "scope" van een pagina te wijzigen.....

Nou, dat is dan allemaal over het subforum zelf maar dat gaat dan weer niet over...samplers!

Ik heb al jaren een Emu Esynth Ultra, geweldig ding. Heb er een Glyph cdrom en hd bij.
Kortgeleden heb ik een ssd er in gezet, ik zet nu alle samplecd's op de ssd en dan kan de föhn van Glyph uit. Met het externe toetsenbord kan je snel laden, opslaan en naampjes in kloppen.

Verder een ultra :D stille fan besteld en dan kan hij helemaal niet meer opgemerkt worden.
Overigens is de Esynth ultra rom wel echt fantastisch. Ik heb eerst de gewone esynth gehad, jaren mee gewerkt. De geluiden zijn echt ontzettend goed, alles dat je uit een ultra kan halen qua filters et cetera.

Ik wil natuurlijk al sinds 1986 een Fairlight CMI series III maar verder dan bêtatester bij Fairlight heb ik het niet geschopt.

De emu kan veel meer maar ja, een III in je studio staat wel mooi hè?:halleluja

Anyway, ik vind een emu veel beter klinken dan bijvoorbeeld exs24 van Logic X of al die Kontakt spray, ehh, rommel. Dat ligt niet aan mijn macje, ik heb een hele goede Tc Electronics geluidsinterface maar het klinkt gewoon...beter:duivels:

Back