Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Was te verwachten zo'n artikel. Is de naam slecht in beeld gekomen? Dan moet dat even gerectificeerd worden met een positief verhaal, zo werkt de media nu eenmaal. Maar de heren bin volgens mij van de kerk en het is algemeen bekend dat het dan zeerzeker wel om het geld gaat en juist NIET om de mensen. Ze hebben een continue stroom van vacatures open staan, continu. Dat heet geen groei dat heet verloop. En waarom gaan deze mensen in crisistijd weg? Pfff, dan moet je wel een heel beroerde baas zijn wil je dit voor elkaar krijgen. Ga eerst maar eens werken aan je eigen bedrijfsvoering tov je personeel voordat je zo'n stuk laat schrijven om maar weer eens een paar veren in je eigen kont te steken.

Heb zelf een haat/liefde verhouding met Bax. Vroeger ging alles goed en vlot, maar een tijdje geleden begon het bergaf te gaan (kreeg tweedehands spullen tegen nieuwprijs e.d.).
ga ik bij de eerst volgende keer toch maar weer terug naar thomann
Quifster; ik heb ook wel 'ns op de site van Thomann gekeken maar bestelde nooit want ik was bang dat er nog btw geheven wordt aan de grens.
Hoe zijn jouw ervaringen wat dit betreft en misschien ook aan anderen; hoe zijn jullie btw ervaringen bij het bestellen over de grens?