Bax Music maakt doorstart

1746216041471.gif

Failliet gaan kan ook een leermoment zijn. Ik ken verschillende bedrijven die het helemaal top doen nadat ze een keer failliet zijn gegaan.

Ik hoop dat mensen nog garantie terug krijgen ik heb nog een geluid interface vorig jaar oktober gekocht!

'Gemengde reacties op doorstart Bax met Jochanan aan het roer'

of voor wie een DPG Media account heeft :

Zouden die mensen die iets betaald hebben maar geen product hun geld terug krijgen? Of iets ter reparatie aangeboden? Ik vind het toch een stinkend zooitje van 1 familie die andere een poot proberen uit te draaien. Ik was bijna die gene die dat was overkomen. Nog maar niet te praten over garantie. Hoeveel geld strijk je op door geen garantie meer te geven.. Ik denk dat het allemaal in seinen gezet is om nog rijker van te worden.

Zouden die mensen die iets betaald hebben maar geen product hun geld terug krijgen? Of iets ter reparatie aangeboden? Ik vind het toch een stinkend zooitje van 1 familie die andere een poot proberen uit te draaien. Ik was bijna die gene die dat was overkomen. Nog maar niet te praten over garantie. Hoeveel geld strijk je op door geen garantie meer te geven.. Ik denk dat het allemaal in seinen gezet is om nog rijker van te worden.

In een LinkedIn post van Jochanan spreekt hij wel over de mogelijkheid om reeds bestelde en betaalde producten te gaan leveren.

Er begint bij Bax weer het een en ander te draaien. Ik kreeg net deze mail:

We zijn volop bezig om alles op rolletjes te laten lopen en kijken ernaar uit om ook jouw bestelling in goede banen te leiden.

We hebben gezien dat je nog een openstaande backorder bij ons hebt. Je ontvangt zo snel mogelijk een e-mail met instructiesn om dit verder af te stemmen.

Voor nu hoef je even niets te doen. Houd je mail in de gaten; we nemen snel contact met je op met een update of voorstel.

Dankjewel voor je geduld.

Met muzikale groet,
Team Bax Music

Weet iemand of er een manier is om Bax shop te bereiken

Ik ben inmiddels al vanaf januari bezig over een levering die zou zijn geleverd

Ik heb 2 x dezelfde bestelling waarvan eenmaal ontvangen en netjes betaald
de Steven slate vsx headphones

Enige tijd later keek ik op mijn Klarna account en zag ik dezelfde bestelling nogmaals als besteld

Ik heb daarop alles nagekeken en bleek dat in mijn spam berichten zaten dat hetzelfde pakket wederom was bezorgd
het hele pakket heb ik nooit gezien
de dag ervoor moest ik perse thuis zijn en heb deze ook ontvangen

Nu maanden ermee bezig te zijn en meermaals Bax shop gemaild te hebben en deze zou een onderzoek doen
en excuses opzich dus netjes contact

Alleen krijg ik ( waarschijnlijk gezien de situatie ) nu al tijden geen gehoor niet te bereiken

En tot op de dag van vandaag is er 0 opheldering wat er is gebeurd

Of het een fout is van Bax shop , post nl of dat hij door mijn bezorger op de bak is gelegd dit deed hij namelijk de dagen erna ook

Open en bloot

Heb deze ook aangesproken ,

Maar het frustrerende is dat ik al maanden bezig ben met mailen bewijzen sturen

En wat moet ik met twee koptelefoons ik kan er maar één opzetten 😊

En Bax shop is nergens te bereiken echt super frustrerend

Dat je gewoon even 400 euro moet betalen voor iets wat je njet heb gezien

Niks wetende wat er uit het onderzoek is of wat er überhaupt dus is gebeurd

Dus als iemand iets een tip heeft hoe Bax shop wel te bereiken is zou dat super zijn

Die €400 ga je gewoon niet betalen.
Bax is is failliet gegaan. En de doorstart Bax kan jou niets meer berekenen.
Als dat wel zou kunnen zouden alle gedupeerde als nog hun niet geleverde bestellingen gaan ontvangen.
Gaat denk ik niet gebeuren.
Laat bax maar aantonen dat ze het product 2 keer bij jouw hebben afgeleverd.
Gewoon geen aandacht meer aan besteden.

Laatst gewijzigd:
Er begint bij Bax weer het een en ander te draaien. Ik kreeg net deze mail:
Interessant. Benieuwd of ze inderdaad oude afspraken gaan nakomen. Dat zie je niet vaak bij een doorstart.

Interessant. Benieuwd of ze inderdaad oude afspraken gaan nakomen. Dat zie je niet vaak bij een doorstart.
zou eigenlijk een vereiste moeten zijn wanneer het bedrijf door de zelfde eigenaar wordt overgenomen, beetje aansprakelijkheid zou goed zijn zeker bij iemand waar zo veel klachten/onenigheid over zijn

zelf eigenlijk altijd alleen maar goeie ervaring gehad met bax (op de veelste grote dozen na 8o)) maar vertrouwen is inmiddels toch wel redelijk verdwenen zal een goeie deal voor nodig zijn om dat terug te winnen :D

Die €400 ga je gewoon niet betalen.
Bax is is failliet gegaan. En de doorstart Bax kan jou niets meer berekenen.
Als dat wel zou kunnen zouden alle gedupeerde als nog hun niet geleverde bestellingen gaan ontvangen.
Gaat denk ik niet gebeuren.
Laat bax maar aantonen dat ze het product 2 keer bij jouw hebben afgeleverd.
Gewoon geen aandacht meer aan besteden.
Ja alleen het punt is dat de betaling via Klarna is gedaan

Ik wilde even snel iets bestellen dit werd dus afgekeurd

Heel raar en vaker in nl shops
en is op een later moment zonder dat ik het wist ineens toch goedgekeurd

Terwijl ik in de tussentijd dezelfde bestelling gewoon heb gedaan
En die is gewoon betaald
en deze heb ik dus wel netjes ontvangen

Dus is er een exacte bestelling
En zolang Bax shop niks laat weten zit ik dus met Klarna die mij al maanden allemaal bewijzen laat overhandigen
Maar tot Bax shop iets laat horen zit ik dus met de gebakken peren en een ( spook ) bestelling die ik nooit heb ontvangen 😔🤨

Back