Bax Music maakt doorstart

Ik heb zaterdagavond een Tracker Mini bij Bax besteld en vandaag binnen gekregen, wat logisch is omdat gisteren een feestdag was. Ook snel antwoord op mails ondanks de feestdag. Dus ze zijn nog niet failliet.

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ze nogal druk zijn en iig van plan zijn om 30 mei nog open te zijn..

Ik heb zondag wat besteld bij ze, ze hebben het verstuurd, maar het is nog niet aangekomen hier, de bezorger zal vanmorgen wel hebben gedacht dat morgen ook wel kan ofzo.

Oh, ik zie dat ik zelfs vrijdag al had besteld 😅 Pakket nog niet eens aangekomen bij DHL. Hoe dan..

Gelukkig gaat het maar om een paar kabeltjes. Ik zal nooit meer in mijn leven iets groots kopen daar.

Krijg ik eindelijk weer eens een 10 procent kortingscode denk ik leuk! Verlanglijstje erbij: Jomox alphabase …niet in assortiment. Behringer 369 dan? Niet in assortiment, Hotone Verbera dan? niet in assortiment. IK Multimedia Sub dan. Mmm met korting duurder dan rechtstreeks via IK zelf. Elysia x-max of een Zahl 500 serie EQ dan. Kom op Bax mn geld moet rollen. Ook niet in assortiment? Doei Bax. Ik wil wel, maar zo lukt het niet gasten. Alleen die Devine en Faysly of hoe die huismerk gebrande Aliexpress producten ook heten wordt ik niet warm van. Ervaren jullie dit ook?

Ik had in november een SSL18 met 12.5% korting besteld, na een paar weken merkte ik dat ie niet snel geleverd ging worden en heb m ergens anders besteld. Ik bleef het even aankijken en uiteindelijk hadden ze m half april even op voorraad. Voor die 12.5% ga ik niet bijna een half jaar wachten.

Oh, ik zie dat ik zelfs vrijdag al had besteld 😅 Pakket nog niet eens aangekomen bij DHL. Hoe dan..

Gelukkig gaat het maar om een paar kabeltjes. Ik zal nooit meer in mijn leven iets groots kopen daar.
Kleine update.. woensdag nog steeds geen pakket aanwezig hij DHL, even gebeld met Bax, en ze gingen een onderzoek starten. Die avond krijg ik een Bax mail van een nieuwe zending, en tevens een bevestiging van DHL dat er nu twee pakketten aankomen.

En jawel. Gisteren kwam het pakket binnen. In tweevoud dus 😂 Prima. Als er iemand nog wat kabels nodig heeft, let me know!

Back