Precies hoe principes werken. Tegen de juiste prijs kan allesJammer. Wil voor 314 euro korting best mn Baxban heroverwegen, als ie niet voor de volprijs elders al onderweg was
Bekijk bijlage 3872836

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precies hoe principes werken. Tegen de juiste prijs kan allesJammer. Wil voor 314 euro korting best mn Baxban heroverwegen, als ie niet voor de volprijs elders al onderweg was
Bekijk bijlage 3872836

Precies hoe principes werken. Tegen de juiste prijs kan alles![]()
Haha, ik hoor wat je zegt. Ik had hem vandaag echter wel verwacht. Zie ook de bestelling van @Nap. Ik ben gewoon allergisch voor webshops die adverteren met iets wat ze niet nakomen.Zondag was het zondag en op koningsdag was het koningsdag geloof ik.
Kleine update.. woensdag nog steeds geen pakket aanwezig hij DHL, even gebeld met Bax, en ze gingen een onderzoek starten. Die avond krijg ik een Bax mail van een nieuwe zending, en tevens een bevestiging van DHL dat er nu twee pakketten aankomen.Oh, ik zie dat ik zelfs vrijdag al had besteldPakket nog niet eens aangekomen bij DHL. Hoe dan..
Gelukkig gaat het maar om een paar kabeltjes. Ik zal nooit meer in mijn leven iets groots kopen daar.