Oke doe ook mee,
heb heel wat apparaten door mijn handen zien gaan,
van een SH-101 tot een TR-727 en van een MC-202,JX8p,S-3000i tot mijn eerste TR-909.
Maar wat ik zelf wel een grappig verhaal vind, is van mijn vrij recent aangeschafte TR-707 (m'n 3e, maar deze blijft

-)
Ik was al een tijdje op zoek naar een TR-707, ook via "marktplaats" op dit forum, maar vond niets geschiks.
Of te duur of in een rotte staat.
Zag op een gegeven moment een advertentie staan, voor €150,-, de beste man mailde dat hij in Den Haag woont.
Hij vertelde me dat de staat wel ok was.
Ik zit in de buitendiens, heb meteen mijn afspraken voor Den Haag/Scheveningen gepland voor de volgende dag.
De volgende dag daar aangekomen, ontmoet ik een hele aardige man, we raken aan de praat (hij heeft een hoge funcie bij Shell)
en vertelde dat hij voor zijn werk zo'n 15 jaar geleden in Engeland heeft gewoond, en om voor zijn kinderen de taal
wat makkelijker op te pikken had hij een TR-707 voor ze gekocht:confused:
Waarschijnlijk hebben die kinderen er nooit naar op of omgekeken, want hij zat in orginele doos met de zak er nog
omheen, de manual nog in het plastic met het tapeje nog dichtgeplakt, adapter nog keurig in z'n kartonnen doosje,
kortom alsof hij zo nieuw uit de winkel kwam, hij had zeker meer dan 10 jaar op zolders gelegen.
En dat was te ruiken ook...hij rook van muffe zolder
Enfin hij ratelde nog even door, en vertelde dat zijn oudste zoon nog steeds in Engeland woont en als Dj zijn geld verdiend, waarop ik vervolgens aan hem vraag: wilt uw zoon m dan niet hebben, waarop hij mij vertelde: nee, hij wilt alleen
een drumcomputer hebben waar hij Housemuziek mee kan maken:confused:
Samen met mijn 909,303, 606...ACIEEEEEEED