Rap + Videoclip

shyftexhales

Ouwe rot

Na een tijdje druk geweest te zijn heb ik eindelijk de tijd gevonden om een nieuw project te releasen op mijn youtube kanaal samen met mijn maat Kail Problems uit Amerika. Ook de visuals heb ik zelf gedaan. Enjoy en laat wat achter :D

Lekkere track maar Ik ben niet zo voor etenswaren in videoclips kom ik net achter :)

Dope Dope! qua mix zit je ook zeker wel goed. wat ik persoonlijk mis is nog wel een beetje energie. een groot deel daarvan ligt in automation. De vocals zou je misschien nog wat meer in the face kunnen maken door parallel distortion to te voegen. en ik over mijn speakers valt je bass een beetje weg. nou heb je het vast zo bedoeld dat je 808's niet zo over de top zijn, maar ik mis een beetje presence. volgensmij zouden ze al helemaal weg vallen op kleinere speakers. dit filmpje kan je misschien helpen: voor de rest sick sick sick!!

@Afroham, Nice filmpje!! Dit neem ik zeker mee in mijn volgende track waar ik aan werk! :D

De vocals heb ik trouwens niet zelf gemixt. Die wilde Kail graag zelf mixen, ik had ze wat meer 'radio' achtig laten klinken met Flangers en compressie etc..

Back