Je hebt van Velleman de hq psu10, daar kun je het voltage van instellen en hij is max 1000mA, wat redelijk ruim is voor vanalles en nog wat. Velleman heeft ook een kleinere, 9volt psu die ook 1A is, die neem ik live mee omdat die psu10 behoorlijk groot en zwaar is. Ik heb er ooit een paar besteld via Boris electronics in Waalwijk (voor mij de dichtstbijzijnde electronica winkel).
Oh, mooi is dat, ik zie nu pas dat die allebei uit het assortiment zijn. Sorry voor de dode mus... Je zou desondanks die lui van Boris kunnen bellen, misschien hebben ze een alternatief.
De logica is omgekeerd. Als je van wisselstroom ( dat uit die ronde gaatjes uit je muur komt ) alleen maar van 230 V naar 9 V wil dan is een transformator genoeg. Dat is dat metalen ding met die gekke koperdraadjes die opgewonden zijn.
Als je gelijkstroom wil moet na de transformator nog een aantal componenten geplaatst worden en die zitten op dat printje dat je niet gebruikt omdat je wisselstroom wil hebben.
Als je dit soort dingen niet snapt zou ik er af blijven, je hangt zo aan het verkeerde eind van de kabel en dat doet op zijn minst pijn, of erger.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.