Anatal
www.anatal.io
Duidelijke overwegingen
Vind de phaser wel duur?
Je kan natuurlijk ieder modulair systeem daarvoor gebruiken , ook een goedkoper doepfersysteempje
Heb zelf 3 x zo'n systeem 100m gehad, betrouwbaar maar ook wat saai vergeleken met bv een synton fenix
Moet eerlijk zeggen dat ik meer gecharmeerd was van het orginele idee cq het klonen van het jp8 voicebord
Ieder z'n keus natuurlijk
Zou zelf ook iets minder voor een niet geservicede jp8 over hebben , maar ook die prijs is met de dag anders
Het jupiter kloon project loopt op geen enkele manier gevaar. Het staat op mijn todo lijst en niets krijgt het daarvan af. Ik heb vanmiddag het meest zeldzame component gevonden als leverbaar maar weet niet bij welke aantallen helaas. Ik heb er maar 4 nodig om te beginnen met de saw core 100% origineel te assembleren en te gaan zoeken naar perfecte vervanging. Zoals het plan is.
Als ik alles op rij zet dan kom ik ook uit op jp houden, ondanks dat ik zeer graag met de 100m aan de slag zou willen. Koper geeft nota bene zelf aan dat de jp in de tijd sinds aanschaf 2 keer zo hard gestegen is.
Wat heb jij recent voor een recapping betaald? Of hoeveel minder voor geen service. Maar wat is dat in dit geval. Hij is gerepareerd en veel is gechecked en ok bevonden. Koper durft hetniet aan zonder service maar dat snap ik niet zo goed, dat kun je toch gewoon laten uitvoeren, wat is het risico als ie net gemaakt is?