[Trance] Decibel Device - Poison

Thomazz

Decibel Device
Hallo mensen, ik heb een tijdje geleden in Reason (toen had ik nog 2.0) een trance nummer gemaakt. Ik heb er ongeveer 10 uur over gedaan. En ik vroeg me dus af, wat vinden jullie er van! :)

Hier staat de link: Poison

Feedback zou handig zijn! :okdan:

ik vind het een goeie track :okdan:

Alleen vind ik het stereo beeld wat minder... alles zit een beetje vast in het midden. Probeer het wat "breder" te maken. Dan komt de track ook wat meer tot leven (ik zelf heb het in reason ook, dat het wat minder lukt)

Vele zullen het weer "standaard" trance vinden, maar ik vind het nogsteeds geweldige muziek :okdan:

ik zit nu te luisteren,

Alleen vind ik het stereo beeld wat minder... alles zit een beetje vast in het midden. Probeer het wat "breder" te maken. Dan komt de track ook wat meer tot leven

hier ben ik t mee eens, verder vind ik de track niet bijster origineel en het geluid vind ik vrij flets klinken.. ook mogen de beats wat dieper...

wat meer variatie zou ook welkom zijn..

verder zeker niet slecht :)

edit:1 zo rond 3:00 wel ette arp die erin komt :D

er zit te veel laag in die track en alles zit in het midden gepropt waardor de bassline bij de drums in de weg gaan ziiten
waarschijnlijk heb je dat met de volume proberen op te lossen wat alles veelste hard maakt
zonde zou ik wel wat meer aandacht aan geven

voor de rest een goede track maar als je meer aandacht geeft aan het afmixen en het plaatsen dan komt het nr veel meer op zijn recht

tnx iedereen, ik zal er nog eens aan gaan werken!

Origineel geplaatst door matrixxx
waarschijnlijk heb je dat met de volume proberen op te lossen wat alles veelste hard maakt
heb je gelijk in.. ;)

jeej me 10de bericht! :kroon: :D

Niet gek,

Er zitten zo'n beetje alle standaard ingredienten voor dit genre in, dus als je die mix nog wat in de breedte trekt, issie af.

als je deze track in 1994 gemaakt had dan had ik gezegd: FANTASTISCH!

maar deze stijl is echt helemaal uitgemolken en achterhaald. persoonlijk kan ik het niet meer aanhoren.

originaliteit: 0

maar het zit wel leuk in elkaar. probeer je energie in iets vernieuwends te steken in plaats van te doen wat velen al voor je gedaan hebben.

ik kan horen dat je wel muziek kan maken en dat je je apparatuur beheerst, maar die 4/4 909 bassdrum + hihat + ontstemde dubbele zaagtand zijn gewoon superlame.

doe iets beters met je skills dan dit zou ik zeggen.

Back