ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
Ik zou nooit iets kopen omdat het nu toevallig van een bepaald merk is. Ik heb zelf vrij veel Roland, maar dat is meer 'toeval', omdat ik een paar dingetjes goedkoop op de kop kon tikken en ze ook zeker wel kewl waren. Over de Roland MC09 ben ik daarentegen totaal niet tevreden. Misschien wel een reden om juist GEEN Roland te kopen (behalve een V-synth dan...
. Ook zou ik nu geen Novation er bij willen hebben, aangezien er al een K-station staat. Die sound is zo typerend, daar hoef ik er geen twee van in m'n setup. Maar misschien, als Roland of Novation met een totaal nieuw apparaat komt, met een kwele nieuwe sound, waarom niet.
anyway:
merk maakt niet uit!
. Ook zou ik nu geen Novation er bij willen hebben, aangezien er al een K-station staat. Die sound is zo typerend, daar hoef ik er geen twee van in m'n setup. Maar misschien, als Roland of Novation met een totaal nieuw apparaat komt, met een kwele nieuwe sound, waarom niet.anyway:
merk maakt niet uit!
(a-station, Ea-1 Cs1x)of andere producten van dat merk (door aanschaf van de Ea-1 heb ik ook later een Er-1 gekocht, en MAM gear intereseert me ook).

Ook Yamaha X 3 en Novation X 2 en is ook niet verkeerd