Wat doe jij met oudjaar?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Vooral boeiend als t niet cliché is.

Ik: alleen thuis.
Vermoedelijk de tt 606 testen en was xoxjes proggen en nog een andere synth aanvuren door een seq.
Als t iets oplevert kan je je er tegen morgen je trommelvliezen mee pijnigen, ik deel t wel.

Weg met 2016. En fuck 2017 ook maar haha

Ik had eerder afgesproken met MC 808 en MC 909 maar die konden niet ;{ Ga vanavond maar es graven in mijn andere drumdozen.. je moet toch wat.... :biertje:

23u57 - nog geen opnames yet

Ik blijf ermee aan de gang. Hier een flard. Gewoon zonder nadenken beginnen en verder lol.
Ingrediënten: 3 * n0nx0x, TT606, noise uit de akai rythm wolf, 3 * sherman re201 en de Jahtari!
Volca Fm doet ook mee en de usual fx racks

http://soundcloud.com/tired-ears/new-year-jam-2017

Ik was in Delft met mijn vriendin om daar oud en nieuw door te brengen in een hotel.
We zijn wat gaan eten in een cafeetje waar ik bij het verlaten van het pand uitgegleden ben op een trap waarbij ik met mijn hoofd en rug hard de trede heb geraakt (nee ik was niet onder invloed van iets want ik gebruik niets) waarbij in het ziekenhuis is vastgesteld dat ik er een klaplong aan had overgehouden en lag tussen 10 en half 1 op intensive care.
Dus al met al een zeer geslaagd uiteinde en goed begin :stupid

Kijk eens aan. Humor is niet gekwetst duidelijk.
Hopelijk kan je ook wat voordeel uit die tijd halen en wat op een liefhebberijtje focussen als je niet kan werken?
Keep up the spirit

waarbij in het ziekenhuis is vastgesteld dat ik er een klaplong aan had overgehouden en lag tussen 10 en half 1 op intensive care

Shit! Beterschap man.

Diverse opties… een vriendin van me uit Swiss die hier op vakantie is zit een strand verder op, vrienden van me gaan op een ander strand Acro Yoga + kampvuur doen en vandaar zien ze wel, er is een feestje 500mtr van m’n huis, en dan is er nog de optie om dit alles over te slaan en vanaf de berg (zonder iemand anders, of misschien een andere vriendin die het ook wel een goed idee vond) naar het vuurwerk te kijken. Het is iets wat ik ik het laatste moment beslis.

Back