Wat doe jij met oudjaar?

Mijn baas nog rijker maken en als t rustig is dit forum vervuilen

Wachten tot nieuwjaar en aan de afwas beginnen.

471786051_122110689086644247_5944152832969538370_n.jpg

gewoon thuis: in mijn kelderstudio wat liggen prullen (tijd dat ik de eurorack nog is herschik), met fles drank erbij, meer heb ik niet nodig

Zoals vroeger uitgaan in overvolle keet, dat zegt me niks meer.

Bij mijn parkietjes blijven en hopen dat ze dit jaar minder last hebben van het vuurwerk (en de vervelende buren, na de nodige alcohol achter de kiezen). Vorig jaar waren ze om 4.15 uur in de ochtend klaar met knallen.

Hier mag je niet eens vuurwerk laten knallen, niet dat daar iemand zich een hol van aantrekt, en ze testen t graag ook al 2 weken ervoor. Mijn hond lijdt daar erg onder. En de politie tja. Wat denk je zelf. Ik woon in België. Die staan liever te flitsen in de zone 30 tijdens schoolvakanties.
Vuurwerk kan me niet boeien, ik kan t vast zien tijdens mijn werk en ik ga niet eens opstaan om er naar te kijken. Ik zeg altijd "ik heb het al eens gezien"

Hola.
Ik heb helemaal niets met zo wie zo de december maand .
Een jeugd trauma waarschijnlijk.
Ik ben jarig op 31.
De vreselijkste dagvan het jaar.
Maar ik trek mij er niets van aan.
Toen ik klein was wel.
Maar toch een gezond jaar.

Groeten van andreos.

rond oudjaar geniet ik onder het genot van mijn jaarlijkse wietje, extra van muziek spelen, zingen en hardlopen.

Hola.
Ik heb helemaal niets met zo wie zo de december maand .
Een jeugd trauma waarschijnlijk.
Ik ben jarig op 31.
De vreselijkste dagvan het jaar.
Maar ik trek mij er niets van aan.
Toen ik klein was wel.
Maar toch een gezond jaar.

Groeten van andreos.
Sterkte. 7 dagen eerder zuigt nog harder want ieder boeit enkel zijn kerstboom en er valt niks te dansen

Ik ben zo stom geweest om ergens een kaartje voor te kopen. Nu een verkoudheid te pakken. Wellicht kom ik er nog van af.

Ach jee waar is de tijd naartoe dat ik met vrienden op stap ging met oud en nieuw. Lang volgehouden maar... getting too old for that shit.
Nu kan het me gestolen worden. Steek die klote klappertjes maar af en get it over with. :D
Met die nagenoeg permanente grijze deken die over het land ligt, zou ik het liefst ver naar t zuiden vliegen en overwinteren ergens.

... liefst ver naar t zuiden vliegen en overwinteren ergens.
Twee jaar geleden hebben we kerst en nieuw doorgebracht in de Algarve.
We dachten: "Het zal daar allicht een paar graden warmer zijn".
Bleek het daar de hele tijd rond de 25 graden te zijn, zodat we met kerst op het strand konden zitten.
Een aanrader.

(foto: kaap Sint Vincent)

Attachments

• IMG_5179.jpeg
    IMG_5179.jpeg
    331,5 KB · Bekeken: 73
Het wordt een winderige overgang.Beste wensen aan de leden en een fart bij de overgang.

Partner en ikzelf allebei met griep thuis.
Tijdens de goede momenten ben ik het thema van Merry Christmas Mister Lawrence op de piano aan het instuderen.

Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst.

Back