Wat doe jij met oudjaar?

In ieder geval iedereen van Synthforum een goede jaarwisseling gewenst en natuurlijk een heel muzikaal 2025 voor ons allemaal.

Hola.
Ik heb helemaal niets met zo wie zo de december maand .
Een jeugd trauma waarschijnlijk.
Ik ben jarig op 31.
De vreselijkste dagvan het jaar.
Maar ik trek mij er niets van aan.
Toen ik klein was wel.
Maar toch een gezond jaar.

Groeten van andreos.

Gefeliciteerd!

Zoals de meeste mensen met kinderen een rustige eindejaars hier. Ik was nog wel uitgenodigd voor een mega-groot illegaal feestje in de buurt, toen ik in beschonken toestand de uitnodiging accepteerde leek het me een goed idee, maar om nou als bijna 50er tussen de drugged up 20ers te lopen was achteraf gezien misschien wel een mismatch. Sowieso morgen een paar dagen weg naar wat sneeuw.

Ik zit met het gezin een weekje in Praag, dus wij gaan straks de stad nog in. Vanavond vanaf het balkon van ons appartement hopelijk kijken naar het vuurwerk, maar verder niks geks.

Vanwege een vervelend kwaaltje waar ik af en toe behoorlijk last van heb onder invloed van een opiaat en daardoor geen gekke dingen hier. Een soort van 'uncomfortably numb', daar moet ik het deze editie van oud & nieuw maar mee doen.

Ik zit met het gezin een weekje in Praag, dus wij gaan straks de stad nog in. Vanavond vanaf het balkon van ons appartement hopelijk kijken naar het vuurwerk, maar verder niks geks.
Mooie stad.Die metro daar loopt op wieltjes.

Op de valreep nog even met mijn hoofd tegen een picknicktafel gevallen, dus met een gekleurd en gezwollen hoofdhelft het nieuwe jaar in.
Partner zit op de Muse te pielen en ik laat Twinsen rondrennen op citadel island.

Iedereen een mooi, inspirerend, creatief en vooral gelukkig 2025 gewenst!!!

Weer een klotezooi geweest in Laakkwartier, typ dit nu om 3.40 uur en ze zijn nog steeds bezig met knallen. Mijn parkietjes hebben een behoorlijk slechte avond en nacht gehad, ze lijken nu eindelijk te slapen.

Bij de overgang de deur opengedaan om het oude jaar buiten te laten en het nieuwe jaar binnen te laten.

Back