Ik voel me aangesproken.. Het was niet de bedoeling om je persoonlijk te raken, voor mij gaat het eerder om het feit dat eigenlijk moderators niet mogen meedoen met de contest. Ervaring op andere fora leert me dat moderators altijd de meeste feedback en stemmen krijgen bij een eventuele contest.
Die ervaring is dan misschien erg plaatselijk, want als we in de uitslagen van dit jaar kijken (na terugtrekken van Dr. van Lansberg) zien we:
Von Naphoven: 3e plaats met 41 stemmen, totaal 44 reacties.
MatthewLeBlom: 26e plaats met 19 stemmen, totaal 18 reacties
SynnyS: 72e plaats met 9 stemmen, totaal 27 reacties
Voor mezelf sprekend heb ik 3x mee gedaan, en 2 jaar geleden was ik 5de en nog geen moderator. Vorig jaar stukken lager geëindigd, en toen was ik ook nog geen moderator. In beide gevallen ondersteunen positieve/negatieve reacties ook wel de eindklassering. De reacties op Rendezvous With Rama toen ik deze vorig jaar in de Tracks folder postte was ook al vrij positief, en toen was ik ook nog geen mod.. .
Terugkijkend in de archieven was geen van de winnaars van de afgelopen jaren moderator, al zie ik wel Van Lansberg opduiken als winnaar van de 2012 editie, maar ik weet niet of hij toen al een sheriff ster droeg

Hij eindigt wel meestal hoog, maar dat is gewoon omdat hij toffe muziek maakt denk ik dan...
Dus ik heb niet het idee dat we worden geholpen door onze 'titel'. Zoals ik ook al opmerkte eerder in deze draad, wij mods zijn ook gewoon gebruikers hier die deelnemen aan de discussies, enthousiast zijn over synths en graag muziek maken - en dus ook mee willen kunnen doen aan de contest. Het enige verschil is dat wij als een soort congierges af en toe de vuilnisbakken legen, posters van de muur trekken en mensen aanspreken als ze hun kauwgum op de grond uitspugen. Verder zijn we net echte mensen.
En ik wil dus ook gewoon weer meedoen volgend jaar

En ik vind dat iedereen die zin heeft mee moet doen. Het is toch een leuk evenement, je hoort eens wat anders, je hebt het competitie element, je krijgt reacties op je muziek. Het gaat toch niet alleen om winnen?