Nobody Knows (Vocals Walter Brown)

Heel mooi.. die opbouw is echt heel fijn.. ondanks 1 thema blijft het boeien. :okdan:

Had in het begin het idee dat de Piano partij nogall zweefde qua pitch (trage lfo oid?.) Toen de andere instrumenten erbij kwamen werd dit minder.. en gaf het wel weer een fijne vibe. :)
Vocal zit er mooi in ook :mega:

Mooi. Simpelweg. Ik vind de toch wat out-of-tune vocals niet echt storen.

Heel mooi.. die opbouw is echt heel fijn.. ondanks 1 thema blijft het boeien. :okdan:

Had in het begin het idee dat de Piano partij nogall zweefde qua pitch (trage lfo oid?.) Toen de andere instrumenten erbij kwamen werd dit minder.. en gaf het wel weer een fijne vibe. :)
Vocal zit er mooi in ook :mega:

Veel dank MacGyverGear! Grappig dat je het zegt, want ook al lijkt de zweverigheid van de piano gedurende het nummer minder te worden is dat niet zo. De rest zweeft namelijk met de piano mee ;)

Mooi. Simpelweg. Ik vind de toch wat out-of-tune vocals niet echt storen.

Dank! Waarschijnlijk omdat de muziek soms meer out-of-tune is dan de vocals haha. Het mag duidelijk zijn dat ik niet zo van de 'auto-tune' ben.. Meer van de auto-detune ;)

Hij is weer nice! ik moest er wel een beetje om glimlachen in het begin, maar ik wist wel dat het goed zou komen in het nummer. Weer erg goed gedaan hoor.

Bedankt Krek! Dat is goed om te horen ;)

Back