Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. De stem is top in ieder geval, de mix van de stem klinkt misschien wat lo-res (mp3-isch) maar da's een eerste impressie, loop waarschijnlijk te muggenziften nu 
Lekkere vibe. Zing je dit zelf?
Maar het klinkt wel goed! Goeie stem. Als die van jezelf is: complimenten. Dat klinkt niet verkeerd...
Zit verder ook als track lekker in elkaar. Mooie open sound. Lekker wijds ook. Behoorlijk hard volume wel? Maar goed, geen doodgeslagen sound verder.
Super nice track.
Ja deze klinkt lekker hoor!! Ook erg benieuwd naar de zang(er). De stem is top in ieder geval, de mix van de stem klinkt misschien wat lo-res (mp3-isch) maar da's een eerste impressie, loop waarschijnlijk te muggenziften nu
![]()
Heb jij niet ook vaak dat je dan van die irritante inter sample peaks krijgt, op -8 LUFS volume?Mijn stem....No Guys, daar vallen de mussen dood van het dak af. Helaas ben ik niet zo gifted.
De vocals (meerdere sporen) wel bewerkt naar scale en tempo (origineel 124 bpm), daarna op een bus gemixt met wat effecten.
Ben een sucker voor goede dance vocals.
Hard volume....ja klopt wilde de -8 LUFS aantikken om te kijken of dat zinvol was.
De vibe was een beetje om een laidback house beat met dito vocals en catchy melodie te creëren. Denk dat dat wel aardig gelukt is, maar aan jullie ten oordeel.
Prettig weekend vrienden.
Nevertheless, heel netjes verwerkt in je track die vocals, fits like glove! Echt wel top productie naar mijn smaak, luister hem nu nog eens met de koptelefoon, echt tof die subtiele vocal layering en de rest van al die little details.Mijn stem....No Guys, daar vallen de mussen dood van het dak af. Helaas ben ik niet zo gifted.
De vocals (meerdere sporen) wel bewerkt naar scale en tempo (origineel 124 bpm), daarna op een bus gemixt met wat effecten.
Ben een sucker voor goede dance vocals.
Hard volume....ja klopt wilde de -8 LUFS aantikken om te kijken of dat zinvol was.
De vibe was een beetje om een laidback house beat met dito vocals en catchy melodie te creëren. Denk dat dat wel aardig gelukt is, maar aan jullie ten oordeel.
Prettig weekend vrienden.
Jazeker, maar voor deze (en mijn toekomstige) track heb ik voor het eerst de Sonible smartcomp 3 samen met de smarteq 4 gebruikt en ik moet zeggen dat deze best goed bevalt om alles onder controle te houden.Heb jij niet ook vaak dat je dan van die irritante inter sample peaks krijgt, op -8 LUFS volume?