Lange tijd weggeweest. Nieuwe Chill EP

First of all, dank jullie wel!
@gloomer, Thanks, super cool dat je hem helemaal hebt kunnen afluisteren :D De songs zijn inderdaad vrij 'hetzelfde' maar dit is wel vrij bewust gedaan.

De drums heb ik inderdaad misschien iets te hard uitgemixt. Ik wilde ze op de voorgrond en snappy klinkend hebben maar misschien zitten ze er nu iets té hoewel ik het nog wel kan verdragen :P

Klinkt best wel chill maar na verloop van tijd vind ik het wel teveel van hetzelfde. Het repeterende filmpje & nadrukkelijke drumloops versterken dat nog eens. Ik krijg daardoor helaas een beetje het supermarkt gevoel.

Is het een idee om de drums op niet essentiële plaatsen helemaal weg te halen zodat de aandacht wat nadrukkelijker komt te liggen bij de melodielijnen?

@DigitalArt Goed idee. Ik luister zelf erg veel naar rap muziek en ik denk dat dit ook een beetje ervoor zorgt dat mijn beats vaak een beetje saai zijn omdat ik vaak vergeet de nodige variatie er in te gooien als ik dan iets release zónder rappert :P Ik zou sws graag een keer een compleet ander soort project maken, geen idee wat tho.

Blij dat ik nog even een paar weken terug in de posts ben gegaan. Wat een te gekke serie tracks is dit man! Ik hoor nog voldoende ruimte voor wat solo's van analoge instrumenten als een sax of gitaar. Als je dat gaat regelen, koop ik meteen het hele album van je :).

Als ik eerlijk ben mis ik wat.
Alsof het schetsen zijn voordat je met een talent echt de studio induikt.
Mooie schetsen, dat wel, en ik doe het je niet na.
Ik denk gewoon dat je beter/boeiender bent/kunt.
Maar misschien mis ik ook wel iets schurends / wringends
en is dit voor mij gewoon te easy listening.
Ik ben hoe dan ook benieuwd naar je volgend werk:)

Back