[AOR nieuwe space track] feedback gezocht

Niet helemaal waar, het is namelijk best moeilijk om die "zweeftoontjes" zo te maken en ik spreek uit ervaring.

Origineel geplaatst door Nolet
Als ik heel eerlijk ben snap ik niet dat iedereen hier zo wild van wordt. 11 minuten dezelfde saaie breakbeat met wat zweeftoontjes erover. Klinkt een beetje als achtergrond muziek bij een Discovery Channel documentaire over vliegtuigen ofzo. Of New Age Ad Visser Brain Sessions videobanden...

Op het eerste gehoor klinktie goed. Mooie cleane en strakke drums, maar als gezegd iets te weinig variatie daarin. Je keuze van pads is goed, maar kunnen iets breder en meer beweging in de lfo en pan.

Ik denk dat het grootste probleem is dat je met samples werkt en daardoor een beetje controlle verliest over je geluiden (dwz, beperkt raakt met wat je ermee kunt doen).

Harmonisch steekt ie goed in elkaar, dat zeker en het arrangement is ook prima.

Ben benieuwd naar volgende tracks van je.

Origineel geplaatst door Mystahr
Op het eerste gehoor klinktie goed. Mooie cleane en strakke drums, maar als gezegd iets te weinig variatie daarin. Je keuze van pads is goed, maar kunnen iets breder en meer beweging in de lfo en pan.

Ik denk dat het grootste probleem is dat je met samples werkt en daardoor een beetje controlle verliest over je geluiden (dwz, beperkt raakt met wat je ermee kunt doen).

Harmonisch steekt ie goed in elkaar, dat zeker en het arrangement is ook prima.

Ben benieuwd naar volgende tracks van je.

De enige sample die ik gebruikt heb is die van een breakbeat, de rest is allemaal nog bewerkelijk. Wat bedoel je precies met de bredere lfo van de pads?

Vind niemand de 2e bassline vals klinken?

Back