Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooie combi. Vocal is beetje over-the-top. Mix zou ik heel anders doen - veel analoger, warmer en zelfs een beetje zweterig ;-) Klinkt nu een beetje alsof het zich in een bunker afspeelt. Een gezellige tent is veel leuker ;-)

Laag is nog steeds beetje dunnig / ongedefinieerd volgens mij. En dat houtvuur gekraak mag na intro wel wat minder misschien.
Verder is toonsoort interessant.
Tweede keer dat hem beluister. Inderdaad een hele vette track. Die atonale bass doet het hem voor mij. Tweede deel vind ik nog iets sterker dan het eerste, met name door die heerlijke solo/arp. Toffe sound en gave melodie en akkoorden. Ik kan ook met recht zeggen dat ik dit soort muziek maar weinig heb gehoord. Dikke pluim (of veer als je dat liever hebt).

Ik heb de bass nog iets dieper gemaakt. Dieper dan dit ga ik 'm niet doen, want dan krijgt het over de gehele track een bepaald soort sound die ik niet wil. Het moet ook weer niet te veel een bassnummer worden.
Dat 'houtvuur gekraak' heb ik even wat volumevariatie in aangebracht nog.
Geüpdate dus, over 5 minuten staat ie er.
Beter volgens mij. Ik luister op een iPhone en de bas check ik door met een vinger/lip de speaker af te sluiten en zo kan ik voelen hoe de bas klinkt qua druk/definitie.

Interessant nummer. Toffe invloeden en samples, lekker psychedelisch. Goede opbouw en melodietjes ook.
De mix vind ik wat minder. De bas is prima, maar er lijkt wel een deel ergens in het midden van het spectrum te ontbreken. Alsof je iets te enthousiast overal het laag en mid uitgehaald hebt.
Maar in het geheel een heel tof nummer!