wat kan ik beter kopen

rickie

Nieuwkomer
dag allemaal

ik kan een gem dsk 100 kopen met alles der op en der aan voor 25 euro en ik kan een yahama psr-28 kopen en dat is alleen de keyboard zonder stroomkabel en zonder standaard.

wat kan ik het beste kopen?

groet rick

17506224_1254408914595597_1583576889_n.jpg

kan deze op de yahama pr-28 als adapter?

Beide natuurlijk! :mega:

Persoonlijk zou ik doorsparen voor een echte synth natuurlijk...

ik ga hem waarschijnlijk weinig gebruiken omdat ik er ook nog een accordeon naast heb

dag allemaal

ik kan een gem dsk 100 kopen met alles der op en der aan voor 25 euro en ik kan een yahama psr-28 kopen en dat is alleen de keyboard zonder stroomkabel en zonder standaard.

wat kan ik het beste kopen?

groet rick
Geen van beiden, blijft een veredelt orgel een keyboard :engel:
Koop gewoon een echte synth.

fr-8xb-bk_front_gal.jpg

Kompleet met midi/USB/LCD/speakers... Bestaat blijkbaar ook met piano toetsen... Ik vermoed dat die trekhaken is voor de actieve koeling...

Kompleet met midi/USB/LCD/speakers... Bestaat blijkbaar ook met piano toetsen... Ik vermoed dat die trekhaken is voor de actieve koeling...

Eindelijk een goede manier om een modular aan te sturen..

ik kan ook een yamaha p 35 kopen met een koffer en een netstroom kabel

Of je kunt ons vertellen wat je budget is en wat je er uberhaupt mee wil bereiken, anders gaat dit topic nooit eindigen.

Wat heb je al?
Wat voor geluiden zoek je?
Wat voor mogelijkheden zoek je?

Een standaard heb je al voor een tientje. Een universeel-adapter heb je ook al voor een tientje, keyboards werken prima met iets als http://www.velleman.eu/products/view/?id=341551

Dit zijn hele goedkope oude bakken (ik had een PSR48 voor 25 piek) die eigenlijk niet de moeite waard zijn tenzij je er specifiek iets raars mee wil doen (circuitbending, of een brandende nostalgie naar goedkoop-klinkende samples).

Ik heb het al gevonden

Ik heb het al gevonden

Ik ga voor de yahamo p35 omdat die ook aangesloten kan worden aan de computer zodat ik makkelijk muziek op mijn notenprogramma kan zetten en er af en toe op kan spelen

toen ik hem ophaalde zag ik er toch opstaan dat het een yahama ps 55 is dus een andere maar kan ook op de computer worden aangesloten

Back