Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cool ff checken straks!
Ik had laatst ook zoiets gehoord over de Electribe II's dat de sampler en synth versie identiek zijn en gewoon softwarematig ingesteld worden en dat je dat ook zelf kan doen maar misschien is dat een broodje aap verhaal?
Cool ff checken straks!
Zou het misschien,zoals wel eens eerder gebeurd is bij Roland produkten,dat al die boutiques gewoon allemaal dezelfde engine/ingebouwde software hebben en allemaal de JX03/JP08/JU06 aan boord hebben maar met een software switch ingesteld worden bij het bijbehorende kastje?
Ik heb een keer een video op FB gezien van iemand die een TB-03 had, waar hij de verkeerde firmware op had gezet, die opeens TR-09 geluiden begon te maken. Ik heb geprobeerd de video terug te vinden, maar niet meer gelukt. Zou dus zomaar kunnen.
Ok, hebben we vrijwilligers om hun Roland Boutique te bakstenen?
Ik heb een keer een video op FB gezien van iemand die een TB-03 had, waar hij de verkeerde firmware op had gezet, die opeens TR-09 geluiden begon te maken.

Cool ff checken straks!
Zou het misschien,zoals wel eens eerder gebeurd is bij Roland produkten,dat al die boutiques gewoon allemaal dezelfde engine/ingebouwde software hebben en allemaal de JX03/JP08/JU06 aan boord hebben maar met een software switch ingesteld worden bij het bijbehorende kastje?
Ik had laatst ook zoiets gehoord over de Electribe II's dat de sampler en synth versie identiek zijn en gewoon softwarematig ingesteld worden en dat je dat ook zelf kan doen maar misschien is dat een broodje aap verhaal?