Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Beepr
En vergeet nooit:
-Alle buitenlanders zijn crimineel,
-Alle gabbers zijn racisten,
-Alle top40 is marketing,
-Tiesto doet niets zelf en wat hij doet doet hij alleen voor het geld (ik ook trouwens)
-Alle vrouwen faken "het" en kunnen geen auto rijden,
-Thuis wonen bij pa en ma en de wereld afpissen omdat je underground bent is "tres cool"
EN: "Happy.......is for homo's!!"
Origineel geplaatst door Beepr
EN: "Happy.......is for homo's!!"
Beepr, ofterwel oprichter en producer Critical Mass.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Zegt mij wel wat die naam, maar welke nummers die gemaakt hebben? Zal wel van die Paul Elstak achtige Happy Hardcore zijn, en dat vond ik nooit koel, want daar kon je niet mee lachen. Hierbij wil ik dan nog de opmerking plaatsten dat ik de top 40 liever vol heb met Happy hardcore, dan met die walgelijke slijm R&B, want dat geglibber kan ik niet uitstaan. Overigens valt het wel op dat Happy Hardcore afgekort HH is, wat ook de afkorting is voor een veelgebruikte kreet in de periode 33-45, die daarna nogal in onbruik is geraakt. Waakzaamheid is gewenst!![]()
En nog wat: Ik wil dat 2Unlimited weer bij elkaar komt met Ray en Anita!![]()
naast deze 2 was de rest ook een behoorlijke kritieke massa...Origineel geplaatst door Pjotr G
critical mass....grappig.....dat vrouwke had 2 enorme....ehm..stembanden....zeg maar
Thunderdome II heb ik nog in de kast staan, dus zal zo wel even kijken of het liedje daarop de tand des tijds heeft doorstaan. Trouwens: Extreem linkse gabber, of hoe dat dan heet, bedoel je dan dat spul wat labels als Widerstand en zo uitbrengen? Dat vind ik wel roff spul. Van die 400+ BPM terrorcore met punkgitaren en hysterisch krijsende mensen. Kan ik goed mee lachen. Vooral Berzerker is dikke pret.

Ik heb nog wat originele Industrial strength dingen staan in de platenkas. Olivier Chesler, DX13, Maschines, Spy, dat soort spul. Volgens mij heb ik er het laatste Cenobytes feest er nog eentje gedraaid. Inderdaad leuk spul.
Geef die linkjes maar door! Mij wel nebieuwen.
Origineel geplaatst door Pjotr G
critical mass....grappig.....dat vrouwke had 2 enorme....ehm..stembanden....zeg maar

) in plaats van het wat meer gabber / speedcore klinkende werk van ISR?
Origineel geplaatst door faab
Jij weet dus echt niet waar je over lult ooit wel eens van paul elstak(halfbloed),gizmo,dark raver(naam zegt het al),mc raw gehoord.
Om nog maar te zwijgen over de clan van marc arcadipane.
Hardcore producers zijn er in alle soorten maten kleuren etc.
By the way ik zou als ik jou was niet meer het lef hebben om iemand hier tot nazi te bestempelen.
Het kan namelijk makkelijk als een belediging gezien worden.
Je kan niet ontkennen dat het in 1996-1997 de spuigaten uitliep. Ik was in de Energiehal en in de Hemkade en in de Sporthallen Zuid etc. etc. en het leek wel of er elk feest meer nederlandse vlaggetjes op die bomberjacks kwamen.