jaimiefanatic
Jaimie Fanatic
Mennn Ik schijt peejen.. Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en DJ Godfather gemaild om te vragen of hij misschien wilde releasen op Groove Fanatics.
ja tuurlijk .. haha
dat dacht ik dus ook.. maar 5 uurtjes later krijg ik netjes een Email van mr. Godfather dat hij op ADE was en dat hij met mij af wilt spreken zaterdag in nighttown of anders die avond ergens afspreken om de details door te spreken..
oh my fucking god..
Let wel, er is niets rond, we gaan alleen praten, maar als jullie allemaal voor mij een kaarsje aan zouden willen steken en een schietgebedje dat het goed gaat komen met een Godfather release.. dan zou ik jullie daar HEEL erg dankbaar voor zijn!!!
ja tuurlijk .. haha dat dacht ik dus ook.. maar 5 uurtjes later krijg ik netjes een Email van mr. Godfather dat hij op ADE was en dat hij met mij af wilt spreken zaterdag in nighttown of anders die avond ergens afspreken om de details door te spreken..
oh my fucking god..
Let wel, er is niets rond, we gaan alleen praten, maar als jullie allemaal voor mij een kaarsje aan zouden willen steken en een schietgebedje dat het goed gaat komen met een Godfather release.. dan zou ik jullie daar HEEL erg dankbaar voor zijn!!!