DJ Godfather op Groove Fanatics ????!!

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Mennn Ik schijt peejen.. Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en DJ Godfather gemaild om te vragen of hij misschien wilde releasen op Groove Fanatics.

:Z ja tuurlijk .. haha

dat dacht ik dus ook.. maar 5 uurtjes later krijg ik netjes een Email van mr. Godfather dat hij op ADE was en dat hij met mij af wilt spreken zaterdag in nighttown of anders die avond ergens afspreken om de details door te spreken..

oh my fucking god.. :halleluja

Let wel, er is niets rond, we gaan alleen praten, maar als jullie allemaal voor mij een kaarsje aan zouden willen steken en een schietgebedje dat het goed gaat komen met een Godfather release.. dan zou ik jullie daar HEEL erg dankbaar voor zijn!!!

hoop dat het gaat lukken :okdan:

zou wel cool zijn... dj godfather op een nederland label...

ik heb een paar van die dingen geluisterd op groove fanatics... ik vond dat ze wat meer de house richting op gingen ipv ghetto tech... maar je wilt dus een wat bredere kant op met je label... ;)

succes... lijkt me erg cool als het gaat werken!

Origineel geplaatst door mister.ries
zou wel cool zijn... dj godfather op een nederland label...

ik heb een paar van die dingen geluisterd op groove fanatics... ik vond dat ze wat meer de house richting op gingen ipv ghetto tech... maar je wilt dus een wat bredere kant op met je label... ;)

succes... lijkt me erg cool als het gaat werken!

groove fanatics staat voor house met een zware hip hop invloeden erin.. of het nu housy house if tech house..
zolang het maar die soul en blackness heeft.. (nee geen eminem house ;))

Hoe is het gegaan? i ben erg benieuwd.. ;)

ja hoe ist verlopen ?
ik zat ik het theater naast de basement

hoorde dat godfather flink aan de hip hop zat

hoorde nog een five deez track ... fuck that was bijna booty heee ...

naja .. vertel maar :-)

Origineel geplaatst door MadR
ja hoe ist verlopen ?
ik zat ik het theater naast de basement

hoorde dat godfather flink aan de hip hop zat

hoorde nog een five deez track ... fuck that was bijna booty heee ...

naja .. vertel maar :-)

Ik moest hem bellen op zaterdag.. toen ik hem sprak was zijn agenda al vol gepland, dus helaas kon de afspraak niet doorgaan. echter.. hij wilde wel met mij afspreken dat ik hem een Email moest sturen die hij dinsdag op kantoor zou lezen.. zodat we af gingen spreken deze week om te bellen om alles door te spreken.. het ziet er dus alsnog goed uit..
maar even spannend nog..
jammer wel dat ik hem niet ontmoet heb..

Back