@Gloomer: dank je, het was aardig wat werk, maar ik ben zelf erg blij met het resultaat. Motiveert zeker om door te gaan!
@bijlevel: Bedankt voor je feedback. De drums is voor mij ook erg belangrijk, zeker ook gezien vanuit mijn professie. Dit is trouwens de studio drummer uit Native Instruments komplete 11, Hard rock setting in de mixer. Zeer fraai gesampelde drumset moet ik zeggen!
Wel apart dat je de gitaarsound van deel 2 niet helemaal realistisch vind klinken, aangezien ik daarvoor een elektrische gitaar heb gebruikt uit Halion Sonic met NI Guitar Rig 5 effectenbak (God's Love) eroverheen, wat voor mij toch wel goed overkomt. Maar misschien kan ik nog eens prutsen met de instellingen, voor mij is het ook een ontdekkingstocht wat er allemaal mogelijk is.
Je idee van een fluit of strijkinstrument is iets om over na te denken, alhoewel we hier niet in het meest opgewekte gedeelte zitten van het nummer; dan kan zo'n instrument wel eens te mild zijn. Maar ik ga ook daar zeker eens mee experimenteren.