Compressors and Effect gear

hoi,

ben even uit de running geweest, ik heb wel een dbx160a gekocht.
nu ben ik weer full met muziek bezig.
nu heb ik nog een compressor nodig, sorry dat ik het vraag, maar welke zou ik erbij kopen?
alessis 360 of een behringer tube t1952

Voorman:
Wat is verstandig? een triple c moni of stereo te kopen?

ga denk ik ook nog een TC M-one XL kopen, maar ik wil ook 2 effect bakkies, is het raadzaam om er 2 verschillende te kopen?
en welke zou ik erbij kopen?

budget max 300 voor compressor
en 400 voor fx bak

Jullie hebben mij allemaal goed geholpen, mijn dank hiervoor.

Laatst gewijzigd:
...misschien moet je eens een winkel gaan bezoeken om eens te luisteren wat het best bij je past.

Origineel geplaatst door demian
...misschien moet je eens een winkel gaan bezoeken om eens te luisteren wat het best bij je past.

tja, misschien wel, maar ik weet niet goed hoe ik dat in een winkel moet testen, en waar ik op moet letten.
en in welke winkel?
Vinden ze dat niet raar?....ehh meestal bestel ik m'n apparatuur, ik heb niet zo veel ervating met winkels binnen lopen.
kan je mij wat tips geven? en welke winkel zou jij mij aanraden(liefs geen feedback, daar ben ik 2 keer geweest. kansloze zaak, als je het mij vraagd(eikels)..sorry.

ik vertrouw jullie altijd, dus ik koop wat jullie adviseren ;)

mijn muziek style, tja....echte trance en progressive.

Luisteren bij de winkel:

Neem een eigen CD-tje mee, met een mix, loop of een losse drumline ofzo. In ieder geval iets wat jij heel goed ken.

Neem geen kant en klare CD mee, die zijn meestal al (plat) gemasterd.

Verder even aandringen en niet op zaterdagmiddag aankomen.

Succes,
(het werkt bij mij ook)

effe een late reactie .. :D

de alessis 360 en de behringer tube t1952 laten hangen ..

Voor de rest weet je prima wat ik tof vind ;).. als je meer wil weten stuur maar een pbtje .. heb wel wat leuke dingen gevonden

alesis 3630 is een prima ding, alleen niet overal goed te gebruiken, hij is vrij lomp qua compressie. de behringer zou ik niet kopen sowieso, laat je ook niet lokken door het "buizen" verhaal.

Back