RS7000 vraagjes

Ook weer een vraag: Ik heb naast mijn RS ook een Korg ER1. Hoe krijg ik die synchroon met elkaar? Zal vast in de HL staan maar ik kan dat dus nie vinden. Tenzij de Korg dan een extern midi apparaat is. Anyway dan nog kan ik het niet uitproberen, want ik heb hem uitgeleend aan een drumcomputerloze vriend.

Origineel geplaatst door teknopaniek
Ook weer een vraag: Ik heb naast mijn RS ook een Korg ER1. Hoe krijg ik die synchroon met elkaar? Zal vast in de HL staan maar ik kan dat dus nie vinden. Tenzij de Korg dan een extern midi apparaat is. Anyway dan nog kan ik het niet uitproberen, want ik heb hem uitgeleend aan een drumcomputerloze vriend.

MIDI OUT RS - MIDI IN ES

in de UTIL menutjes kijken en de midi settings: machine control op MIDI A/B zetten en de ES begint spontaan mee te huppelen op de beat van de RS7000.

arp vraagje:

... ik vind het zo lastig dat de arpegiator op de rs7000 alleen op de actieve track loopt. Dus als je een leuke arp hebt meelopen, dan kan je niet naar een andere track gaan! :erm:
Is daar een trukje voor?

Zijn er misschien andere manieren om een arp realtime op te slaan als midi op een track?

Back