Hardcore/Terror Track

cut your head off

cut your head off

... in de veronderstelling dat ik op de juiste track klikte...

ik heb hier een vrouwelijke nog niet onknappe onderbuur van zo'n jaar of achttien die zou smelten voor dit plaatje ;)
Het is echter niet meteen mijn stijl, al kan ik af en toe zoeentje wel eens smaken!
hmm, veel weet ik niet van het genre, dus mijn commentaren moet je met een korreltje zout nemen.

het klonk eigenlijk best goed en best origineel voor het genre. en alles leek wel in orde, de bassen, het was wel wa gevarieerd en dus niet te saai, wat ook al opmerkelijk is, want sommige van die trekkies gaan me steendood vervelen.
er zitten best wel wat leuke samples in verwerkt lijkt me.

dus ja, hiermee is zowat alles gezegd eigenlijk. moest ik ooit naar een tunderdome party gaan, dan verwacht ik me wel nog aan deze track eigenlijk ;)

dus doe zo verder!

-peace

cloudy

edit: ps: die break er in is ook wel leuk. tklinkt echt in orde man!

klinkt zeker ok!
maar naar mijn smaak zou er nog iets meer diversiteit dmv breakz/chaos oid in mogen.
a la hellfish&producer
maar ja das natuurlijk persoonlijk...
lekkere trek!!!

chielos en cloudman; bedankt voor jullie feedback! :okdan:
Zelf vind ik dit nummer ook wel geslaagd. Hij is dan nog niet helemaal klaar maar tot nu toe niet slecht...al zeg ik zelf!
Er zit inderdaad voldoende afwisseling in en verveeld (mij) dus niet! :)

meer feedback graag.....

Re: cut your head off

Re: cut your head off

Origineel geplaatst door cloudman
.
ik heb hier een vrouwelijke nog niet onknappe onderbuur van zo'n jaar of achttien die zou smelten voor dit plaatje ;)
/offtopic
He cloudy, nog een reden voor me om een sop bezoek te komen :biertje:
/ontopic

leuke track, keihard stampen.. Heb het nu wel niet beluisterd op goede speaker (het is nog 'smorgens vroeg), zodus over het afmixen kan ik niets zeggen.
Toch :okdan:

Ik kan de samples en de structuur in deze track behoorlijk waarderen. De samples staan goed op hun plek ook. Hardcore is niet mijn ding, maar deze track is volgens mij best wel goed voor dit genre.

keep it up
Arv

Oh yeah!

Stukkie na 2:30 heeft op een gegeven moment ff wat saaie stukjes.

Dit klinkt wel lekker. Zit je ook op het MOH forum?

HARDHOUSE!!!! :D

klinkt lekker zou dit wel eens als afsluit plaatje draaien ehehe dus dit zit wel goed dach ik zo hihihhi

vind het wel wat weghebben van cunt records stylo :P

Terror is dit toch niet, of mijn winamp heeft last van aanlopende koppen. Wel lekker rrrrranzigggg

het 303 achtig e loopje is erg lekker... Maar ik vindt het jammer dat je galm de boel een beetje dicht smeert...er zitten aardig wat verschillende blokken in je track en de aanzet/afzet van het ene blok naar een ander is een beetje dichtgesmeerd...

Als je hem niet meer uit kan mixen...haal hem heel voorzichtig door een een gate heen...filter er 5 db af scheelt een hoop...als een noise gate zeg maar

kat lekker,,,vindt henm wel lekker techno...maar dat komt ook steeds dichter bij haarkoor te liggen:)

- edit-

ik vind hem niet zo... veel herrie, weinig synths..niet mijn smaak.

Laatst gewijzigd:
Bedankt voor jullie reacties!! Die geven in ieder geval weer hoop! :D

Ik heb dit nummer idd ook op het MOH-forum staan maar daar is nog geen enkele reactie op gekomen. Wel jammer eigenlijk. Over het afmixen kan ik maar 1 ding zeggen: Ik zou echt (nog) niet weten hoe ik dat moet doen. Ik heb t weleens geprobeerd met cool edit pro maar ik klooide meestal mar wat aan en echt duidelijk verschil hoorde ik niet of het geluid moet ineens zwaar verkracht klinken. Daar moet ik me dus nog in gaan verdiepen.

De voorman: Dat is nou nuttige informatie!! :okdan: zei het niet dat ik nog niet helemaal thuis ben in al die termen. Ik snap ongeveer wel wat je bedoeld met die noise gate maar wat daarna te doen??

wie kan mij iets vertellen over het afmixen van een track als deze, of zijn hier hulpzame topics of sites over?

Ik heb hem ook even geluisterd, en ik vind hem eerlijk gezegd niet zo.
Hardcore moet knallen vind ik, en dat mis ik een beetje. Op sommige momenten is het geluid ook erg rommelig, en de kick vind ik een beetje duf klinken.
Maar misschien is het ook een kwestie van smaak.:)

Nee daar zit wat in. Ik vind hem zelf ook net iets te rommelig klinkenen ik had misschien wat meer verschillende bassdrums kunnen gebruiken. Maar goed zoals ik al zei is de track nog niet af dus misschien gaat daar nog verandering in komen!!
iemand anders die zijn of haar mening wil geven over m'n laatst geproduceerde track???

Back