Winjplib

avs

Virus T(D)I User
Ik ben sinds 3 weken de trotse bezitter van een JP-8000.

Nu heb ik een aantal patches gevonden, die ik graag wil uitproberen.
Nu wil ik daarom eerst een backup maken van mijn huidige patches. (lijkt me wel snugger...)

nu is het geval dat wanneer ik de patches of performances wil ophalen, WINJPLIB zomaar afsluit of gewoon wat meuk in de patchlist laat zien.

Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen?

Groet Arie

Misschien kun je ipv met dit programma de dump met een sequencer proberen? Je zou bijvoorbeeld de trial versie van Massiva kunnen proberen (wel sysex filtering uitzetten).. als dat mogelijk is natuurlijk, maar het lijkt me persoonlijk nogal stug dat je verplicht bent om dat progje te gebruiken.

Sequencer zeg je.... zou dus ook met cubase moeten werken.....
die winjplib haalt gewoon alle patches uit de JP en slaat die op. Was mooi geweest als het zou werken, op internet is nix te vinden!

Het kan zijn dat die librarian gewoon via MIDI een verzoek stuurt aan de JP om een Midi Bulk Dump te doen - met als gevolg het 'binnenhalen'. Maar dat kun jij ook handmatig als je de handleiding kan vinden... :). Sequencer op record (120 bpm), Bulk Dump uitvoeren, je ziet de signaal meter uitschieten voor een tijdje (ligt eraan of je een Single dump doet of een complete Bank Dump), en dan saven als midifile.

(zeg 't even als ik nu allerhande dingen zit te zeggen die je allang weet).

Yoozer, je bent geweldig, ik "produceer" nu al een tijdje maar MIDI en JP-8000 zijn nog erg nieuw voor mij!
Dus je hebt bix teveel gezegd!

Back