Etenstijd

Ik vind hem heel erg goed. Ik vind je stem heel goed klinken. Een paar opmerkingen :

Die sidechain in het begin en het einde klonken wel erg hard door. Maar misschien was dat de bedoeling. Dan, als het refrein begint, klinken die gitaren een beetje off-tune voor me, maar ook dat is wellicht bewust gedaan. Ik heb ook de opmerking dat je de track wat meer mocht laten ademen, wat minder rappen en wat meer instrumentalen laten door spelen.. Voor de rest, tja, als Belg heb ik niet alles goed kunnen begrijpen, maar zoals ik zei, ik vind hem goed.

Jij ook een goed weekend, Ranger ;)

Cheers, Gloom.

Hmmmm. Je stem is goed, maar de sidechain is zo sterk dat het mij enorm afleidt. De beat gaat ook steeds hetzelfde door en er is weinig contrast tussen het couplet en het refrein. Daar kun je denk ik nog veel winst boeken. De clap op de vierde tel vind ik ook niet mooi, klinkt een beetje te EDM en te weinig hiphop.

Het album van in totaal 12 tracks is af en binnenkort verkrijgbaar bij alle digitale stores en streamingdiensten. Voor de eventuele geïnteresseerden is het album hier al te downloaden: https://routenote.com/r/rangerofficieel/5057302325244

Ik heb alle feedback tot dusver van harte ontvangen en ben erg blij met het eindresultaat.

Hartelijke groet,
Ranger

Succes met de release! Je raps zijn best overtuigend vind ik, muzikaal mag het misschien nog iets spannender..
Maar dat is my humble opinion... :-)

Back