Werkt gewoon als ik hem aanzet hier...synths naar de input, output naar de monitors. Maar als het niet werkt moet je even de pc aanzetten en de RME softwaremixer srtarten (hoe heet dat ding alweer?) en daar je monitorvolumes van de kanalen opendraaien. Die staan normaal gezien dicht als je de RME in je DAW gebruikt. Je kan dit ook via de RME zelf, zonder pc, maar met die ene knop is het net iets moeilijker als je de afkortingen niet kent.
Pagina 38 en 39 van de handleiding gaan over standalone operation.
Doorgaans moet je, indien je een audio interface standalone wilt gebruiken, een routing maken die hier geschikt voor is. Op het moment dat je pc aan staat gaat je signaal namelijk via je DAW en zodra je pc uitstaat route je juist direct naar je main outs.
Je zult dus 2 routing presets moeten maken die beide scenario's ondersteunen en zorgen dat je de juiste hebt gekozen (of je dit vanaf de unit kunt doen verschilt per interface, ik moet het bij mijn steinberg uit de software doen helaas).
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.