Inside Outside

ano220424

in de ban
in de ban
Was weer even geleden dat ik nog een track postte.
Had afgelopen tijd geen inspiratie en een aantal weken geleden heb ik mezelf dan maar verplicht aan het werk gezet.
Dank voor om het even welke opmerking.

Attachments

• Inside_Outside_FINAL MIX_02.mp3
    5,4 MB · Bekeken: 70
Mooi.
Wat voor spullekes heb je hiervoor gebruikt?

Dank !
Drums : Battery 3
JD990
JV1080
V-Synth
Virus Classic

Heel erg mooi Skelet, ik heb ervan genoten :)
Ook bedankt Gloom. Ik zou eens wat meer naar jouw trackjes moeten luisteren, maar ik kom amper aan m'n eigen gedoe. ;-) Maar je was goed bezig dus ik veronderstel altijd maar beter zeker...? ;-)

Maar je was goed bezig dus ik veronderstel altijd maar beter zeker...? ;-)

Nee hoor, er zijn ook tracks bij waarbij ik de wenkbrouwen frons, maar die verschijnen dan op "Freaks & Rarities".. de betere tracks komen op mijn betalende "Nonsense"-reeks. Veel succes ! ;)

Vet! Heerlijk sfeertje. Enige nadeel is dat-ie veel te kort is.

Dank. Jouw opmerking krijg ik wel eens meer te horen en daar kan ik 2 kanten mee op.
Track langer maken, maar dan gaat het mss vervelen. Of je zet 'm opnieuw op...:eureka:
;-)

F**ing brilliant!!
Het eerste en laatste stuk vind ik ECHT geweldig. De zang, de drumtrack, de bass en de synt effecten...

Het middenstuk (1:19-2:46) wordt naar mijn smaak wat mozaïek-achtig, alsof je teveel in 1 track wilde stoppen. Het einde maakt het weer helemaal goed ;) Ik vind de lengte trouwens prima.

Hoe heb je die enorme reverb op de zang gekregen? Een aparte plugin? Heel veel compressie erover?
Kan je daar wat over vertellen?

Back