Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Ik denk er het mijne van 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dat vind ik n beetje het probleem van wetenschap.
Je wil dan een definitief oordeel over gewoon.

Meneer waveguide,
Wat ik probeer te zeggen met mijn postings en wat jij blijkbaar niet snapt is dat als je begint met de middelen die je hebt je zelf inspiratie zult opwekken.
Dat studenten compositie daar volgens jou niks mee kunnen is een probleem van die studenten.
Hier in het dorp is een jaarlijks feest gaande momenteel waarbij aan het begin van de week hutten worden gebouwd met oud sloophout en pallets e.d.
Zonder dat er enig plan was zijn er met 10 ouders en ca 40 kinderen 5 supermooie hutten gemaakt, met lounge ruimtes, barren, dakterassen, trappen etc..
Allemaal, door 'gewoon te beginnen'.
Om meer in de context te blijven van de muziek, iemand die door improvisatie op zijn muziek instrument een ingeving krijgt en iets moois neer zet. Hoe is die ingeving onstaan? Juist. Door gewoon..... te beginnen.
Ga je van te voren je laten leiden door wat je zou willen bereiken en daar inspiratie uit proberen te putten, leg je je zelf eigenlijk meteen al beperkingen op, mijn methode levert dus meer inspiratie op. Ik snap niet waarom jij dat als zinloos betitelt.
Omdat iets zinloos voor jou is hoeft dat voor een ander niet zo te zijn. Nietwaar?
als jimi een solo speede ging hij dat echt niet zitten bedenken. hij speelde gewoon. zn rugtas helemaal volgedouwd met bagage en dan schaamteloos volgas er in.

ow shit wat doe ik hier dan eigenlijk![]()
das geen inspiratie, maar meesterschap waar je het over hebt.
dan nog heb je inspiratie nodig waardoor het meesterschap een kans krijgt zich te manifesteren.
creatief zijn betekent in een geestestoestand verkeren waardoor je geinspireerd kan raken door het vogeltje.
in de meeste gevallen luister je niet meer naar de vogel als je het geluid als "vogel" hebt gelabeld.
als jimi een solo speede ging hij dat echt niet zitten bedenken. hij speelde gewoon.
zn rugtas helemaal volgedouwd met bagage en dan schaamteloos volgas er in.
Deze hele draad begint stilaan naar onderstaand toe te gaan.
Verwissel gewoon de onderwerpen van hier naar het filmpje en denk eens even diep na over de essentie.
De kiem : de Inspiratie!
VADER ABRAHAM LOOPT WEG (197- YouTube