quifster
Gepokt en gemazeld
tsja, als je alleen maar dingen post waar iedereen het mee eens moet zijn op een forum dan is het overbodig om te posten natuurlijk.hallo Quisfer:
ik heb best veel les gegeven. heel veel prive, op scholen workshops, bij een stichting, ook veel lessen aan de HKU. en nog meer...ik praat uit ervaring niet over een mening.
je mag van mij best niet eens zijn met mijn ervaring maar dat heeft natuurlijk weinig zin! :-)
verder voel ik helemaal niks persoonlijks omdat je niks persoonlijks zegt. dat kan niet want je kent me niet. je hebt ook nooit les gehad van me...of..? eh..was jij die jongen die....hoe die ook probeerde en oefende...erh...hmm...
Dat je les hebt gegeven is leuk, doe ik ook alleen ik hoef het niet elke keer te herhalen op een forum om mijn argumenten kracht bij te zetten.
Veel beter is het om inhoudelijk je stelling te beargumenteren, en de argumentatie die je post je post is geen argumentatie maar op basis van je historie een veronderstelling dat jij altijd gelijk hebt. Dat kan natuurlijk niet op een forum waar mensen met verschillende meningen zitten

Je laatste zin is naar mijn mening een wanhoopspoging om mij in een hoekje te drukken, gaat niet lukken want ik ben geen 15 meer

dus inhoudelijk de discussie op een forum aangaan is VEEL BETER dan de manier waarop je nu mensen als mij de mond probeert te snoeien.
dus on topic:
wat is er mis met mensen die het liefst papagaaien en waarom zou je daar als leraar op neer kijken? (want dat druipt van je posts af om het maar eens gewoon rechtuit te zeggen
)