BigDplayboy
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Hans de Vries
Dat verklaart die Ultracurve en die Big Knob...
Hij heeft 'm door

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mooi, maar wel wat vaag. Wat triggert dan die emoties? Heeft dat met muziek te maken? Details, man, details!!![]()
Muziek triggert idd. vervolgens de emoties weer, maar uit emoties maak ik ook weer muziek!Origineel geplaatst door Hans de Vries
Mooi, maar wel wat vaag. Wat triggert dan die emoties? Heeft dat met muziek te maken? Details, man, details!!![]()
Is ome Jan een drugs-dealer?Origineel geplaatst door tjebbestorm
uit de snoeppot van oome jan :confused:

Leuk! Een gitarist!!Origineel geplaatst door MARCO2
Muziek triggert idd. vervolgens de emoties weer, maar uit emoties maak ik ook weer muziek!
Ik heb een keer meegemaakt dat emoties zeer hoog opliepen bij me....gelukkig kwam ik op dat moment een maat van me tegen die de sleutel van de oefenruimte bij zich had ....gitaar ingeplugged en vervolgens ver boven m'n nivo gespeeld( leek of enkele oude gitaar-grootheden bezit van me genomen hadden, was bijna eng....nee...had gen drugs genomen...).We hadden het gelukkig opgenomen en je hoort een half uur zeer emotionele muziek, welk gelukkig eindigt met "bevrijdende majeur accoorden"....het werkte echt bevrijdend en ik voel me dan ook een bevoorrecht mens als muziekant!

Origineel geplaatst door MARCO2
Is ome Jan een drugs-dealer?![]()

Origineel geplaatst door CraZ
Dat 's nachts wakker liggen herken ik overigens meteen. Zeker als ik een avondje ben wezen stappen.. dan dwalen de ritmes en baslijntjes dagenlang door mijn hoofd.

Origineel geplaatst door Acidfever
Tuurlijk is het veel tijd besteden aan je creaties maar als het basis idee totaal bagger is dan is de rest ook redelijk zinloos. Je moet wel eerst een leuk idee hebben om als basis te creeeren.