Nieuwe track: Erlenmeyer - Murder

Haha, ik heb helemaal niets met deze style, maar klinkt verder wel goed geproduceerd. Misschien kun je nog eens kijken naar je stereoveld, want ik vind alles vrij dichtbij elkaar en mono klinken. Misschien was dat de bedoeling, maar als bv dat acid lijntje wat ruimtelijker zou zijn zou het nog wel meer kicken denk ik.

Ik sluit me deels bij stalpony aan. Die kicks trek ik heel mager. Maar de rest is wel heel erg vet hoor. Als je de beat track zou vervangen door iets subtielers, komt volgens mij de kwaliteit van derest ook veel beter naar boven. Nu moet ik echt mijn best doen om er doorheen te luisteren. Maar het is zeker de moeite waard. Lijkt me eigenlijk wel een leuk idee als Gloomer zijn kunsten eens zou loslaten op de drum track. Ben heel erg benieuwd wat er dan ontstaat.

Lijkt me eigenlijk wel een leuk idee als Gloomer zijn kunsten eens zou loslaten op de drum track. Ben heel erg benieuwd wat er dan ontstaat.

*D haha, dank je wel Bob;, maar inderdaad deze wil ik wel eens onder handen nemen. Ware het niet dat hij in FL-studio moet gemaakt zijn, met de plugins die ik bezit. Wat denk je, Jasser 303 ?

Back