Een zeer goed begin........ van een echt nummer! Heb echt teveel video's gezien van lui die hun eurorack filmen die de bedorven babipangang van gisteravond eruit flatst
Maar opzich mooie sound design om iets mee te doen. Misschien wat mooie pads
Absoluut! Hoewel ikzelf (nog) geen dedicated drummodule in mijn rack heb, valt er goed te drummen...
Peaks heeft twee kanalen drums. Helemaal in de stijl van de 808 kick en snare. Als extra kun je ook kiezen voor fmdrums, ook mooi.
Braids heeft ook een aantal dedicated drumsounds (maar de andere menu's zijn er ook voor te 'misbruiken').
Met Rings kun je mooie percussie bouwen, maar meer is mogelijk (met Braids als geluidsbron voor Rings bijv.)
Pamela' s new Workout zorgt voor de drumpatronen. Met PNW kun je eucledian rythms maken en zo zo zo veel meer.....
Ik heb deze modules als extra voice voor de Elektron AK aangeschaft, maar onderhand kan ik er zoveel meer mee dat ik niet veel meer hoef te investeren om er een extra voice én drummachine on steroids van te maken. Een drummodule en een switch en ik ben hard op weg... Maar ik ga nu eerst voor een quad LFO (Batumi)
Patches klinken zeker fun! Heel knap dat je met relatief weinig modules al zulke complexe sounds maakt. Als je alles multitrack opneemt kan je later misschien wel weer stukjes gebruiken voor nummers, altijd leuk
Is dat zomaar een indruk van me, maar is het zo niet dat analoge synths veel beter klinken dan digitale soft synths ? Ik herinner me dat van de V-synth XT die ik verkocht heb.. Die had verdomd lekkere geluiden.. helaas was zo'n bakkie te moeilijk voor me om te hanteren.
Dus hulde aan iedereen die produceert met hardware hiero.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.