Manic
Ouwe rot
Duim is toch ook een vinger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Misschien moet je vragen of hij ook nog een foto neemt van het apparaat half in een kalkoen gestoken met de krant van vandaag erbij.

Misschien moet je vragen of hij ook nog een foto neemt van het apparaat half in een kalkoen gestoken met de krant van vandaag erbij.
Hij stuurde een foto van het apparaat met twee vingers en zijn duim toen ik vroeg om een fotootje met 3 vingers.
), ringvinger, pink. Had je ook getwijfeld aan zijn oprechtheid als er twee vingers en een pink op de foto hadden gestaan?
Apparaat inmiddels ontvangen.Fijn apparaatje trouwens. zo'n DP-004! Jammer dat je de sporen niet afzonderlijk uit kunt sturen.

Ik zou nog even afwachten. Ik heb van veel van mijn apparatuur ook geen foto's, maar heb de laatste keren dat ik iets verkocht deze toch zelf even gemaakt.
Er staat aangegeven dat je 'm ook kunt ophalen (wat een poging tot oplichting iets minder waarschijnlijk maakt).
Je bent in ieder geval voorzichtig...
Suc6
JurgeN
1. Dit lijkt me al duidelijk genoeg.Wat ik al ontdekt heb:
- 1 foto komt van cykong.com
- de andere foto komt van reverb.com
- de tekst, inclusief de intro met taalfouten, komt integraal van een advertentie voor deze synth op homerecording.be, uit 2012 als ik mij goed herinner...
2. Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.Voor hetzelfde geld is dit de mens die deze synth destijds gekocht heeft en is hij te lui om zelf foto's te nemen oid?
3. Hier komt de aap uit de mouw waarom signalen 1 en 2 niet aankomen...PS als het geen oplichting is wil ik die synth eigenlijk wel heel graag...

1. Dit lijkt me al duidelijk genoeg.Wat ik al ontdekt heb:
- 1 foto komt van cykong.com
- de andere foto komt van reverb.com
- de tekst, inclusief de intro met taalfouten, komt integraal van een advertentie voor deze synth op homerecording.be, uit 2012 als ik mij goed herinner...
2. Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.Voor hetzelfde geld is dit de mens die deze synth destijds gekocht heeft en is hij te lui om zelf foto's te nemen oid?
3. Hier komt de aap uit de mouw waarom signalen 1 en 2 niet aankomen...PS als het geen oplichting is wil ik die synth eigenlijk wel heel graag...

4. Dat is de enige reden waarom het er staat: om het geloofwaardiger te maken.Er staat aangegeven dat je 'm ook kunt ophalen (wat een poging tot oplichting iets minder waarschijnlijk maakt).
Hier nog de link naar de advertentie voor degenen die hem nog niet gezien hadden:
https://www.2dehands.be/muziek/muzi...te-koop-analogue-systems-spawn-382093708.html
).We hebben het zoekertje, dat je via de knop "Meld misbruik" hebt doorgegeven, bekeken. We hebben echter niets kunnen vinden dat in strijd is met de regels. Dit zoekertje mag daarom op onze site blijven staan.
Oké dan. Aan 2dehands.be hebben we niks. Want ik ben er intussen wel min of meer van overtuigd dat "KennyGI" niet zuiver op de graat is.Wat @Torp zegt.1. Dit lijkt me al duidelijk genoeg.
2. Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.
3. Hier komt de aap uit de mouw waarom signalen 1 en 2 niet aankomen...![]()