Bonzai The Story

bwa, nee,, dat intresseert mij ni,, Af en toe is een showke geven, da wel,,

In larocca draaide ze geen bonzai,, dat is m'n roots, van eind '80

Maar ik wil nu ni die bonzai docu afbreken hé !! Da's ni mijn bedoeling
Maar mijne Beste Retro 90's dj maat denk 't er zo ook over,,

Soit, Merci off course,, want ik vind m'n versie ook goed gedaan, zonder selfish ego gedoe,,

Ne, die docu is best geinig. Vooral het stuk dat ze '1st Rebirth' voor het eerst draaien en iedereen in de club wegliep. :dubbel:

ah is hij aka Tyrome. Ontglipt me de titel van maar heb daar nog een vette klepper van op vinyl denk ik. Met 'n kreun van 'n vrouw in denk ik.

ja absoluut, meesterlijke schijf

Ik vind 't grappig om te horen hoe ne platte qua dialect CJ Bolland is terwijl ik had verwacht dat ie gebrekkig vlaams zou spreken ( uit UK )
Kerel woont hier al van voor hem naar het lager onderwijs ging, was al als kleuter in België. Is Vlaams opgegroeid.

Kerel woont hier al van voor hem naar het lager onderwijs ging, was al als kleuter in België. Is Vlaams opgegroeid.

Dat idee had ik ook, zijn Engels is wel vrij goed maar een beetje roestig en vlaamsig.

sevens een set en interview op stu bru, greatest switch, met kris vd heyden,, aka insider
ik denk vanaf 23u05 ??

t staat aangekondigd op fb insider music live

en okey, tis een liveset,, kris vdheyden is in the studio, de stubru webcam werkt,

Laatst gewijzigd:
sevens een set en interview op stu bru, greatest switch, met kris vd heyden,, aka insider
ik denk vanaf 23u05 ??

t staat aangekondigd op fb insider music live

en okey, tis een liveset,, kris vdheyden is in the studio, de stubru webcam werkt,

Hopelijk is het opgenomen... Dat stu bru hem nog kent, hier niet hoor. Hier kennen ze alleen 'de grote sterren'.

Gewoon wat gamma op het plaatje toepassen. Het enige wat er in 10 jaar veranderd is, is de grootte v/d laptop & z'n brilletje ;)

amai man gij kunt zagen,, drinkt is een slok bier hé !!

Nu begin ik pas echt met zagen. De set van stu bru is precies dezelfde set als 10 jaar geleden, check de vid op FB en vergelijk. :frons:
Als je nog niet eens de moeite neemt om zelf wat nummers om te gooien en wat veranderingen te maken.....

Back