[Disco House] Telepathic Droids en Forbidden Fruit

SynTheSister

Gereactiveerd actief
Telepathic Droids:

Er is nogal wat tijd in gaan zitten omdat deze track bestaat uit heel veel layers.
4 of 5 layers op de akoorden en 2 op de lead sounds. Ik wilde eens proberen de Jay Hardway sound te krijgen. Dat is me uiteindelijk niet gelukt maar ik ben zelf toch wel tevreden met deze track.

Forbidden Fruit:

Mijn eerste track die ik heb gemaakt met FL Studio Mobile op een iPad Pro. De Minisynthesizer van FL Studio Mobile klinkt best aardig maar is niet echt geweldig.

inderdaad, alle twee knap gemaakt. Het mooiste vond ik die geluiden die begonnen op de eerste seconde van track 1, dat droids gebabbel, cool ! Doe zo verder ! :)

Bedankt, en volgens mij is dit de eerste keer dat ik alleen maar positieve reacties krijg!
“Steeds weer diezelfde nootjes, schreeuwerige leadsounds, jaren 80 demo scene, altijd diezelfde....”

Overigens ben ik van plan om FL studio voor op mijn laptop te kopen, maar ik ben bang dat ik geen geduld heb om urenlang of dagenlang rechtop in een stoeltje met een muis in mijn hand achter een bureautje te zitten. Met de iPad Pro languit op de bank liggen te jammen is meer mijn ding.

Jan: die patch zit in Layr (een synth met 256 oscillators) en heet “Conference” en zelf heb ik er nog wat stemmetjes of layers bij gedaan. Ik vond het dus ook een van de beste patches/ geluidseffecten die ik ken.

Back