Ik speelde Wip3out voor het eerst op de PS1, dit jaar de nieuwe versie voor de PS4 dan ook natuurlijk in de pre-order gekocht
Als je Wip3out niet had genoemd had ik het vast wel herkend, ik hoor inderdaad de inspiratie die je van bepaalde tracks hebt gehaald. Midden in de track een mooie introductie van een nieuwe klank, duurt wel lang voordat die beat weer terug komt, maar dat kan natuurlijk een beetje tease & please zijn. Track zou wel passen onder de game, maar 'los' gebeurd er misschien net te weinig ? In de (mixing &) mastering zou er misschien wat meer 'power' uit gehaald kunnen worden ?
Mijn favoriete Wip3out track blijft nog steeds Landmass van Future Sound of London *hard opzetten doet*
Hey same here, ps1, eerste wipe out. ... die game heeft ervoor gezorgd dat ik van electronische muziek ging houden ( wat nu obsessie werde ) kheb de track nog niet gemasterd idd.. ontdekte nog een paar hele kleine edit foutjes... en hier en daar kan er nog wel.iets bij qua geluod/ extra layer ergens. Maar ik heb m al zovaak gehoord datie voor mij als 95% af klinkt, daarom ook hier gepost voor opbouwende kritiek / tips / ideeën.
Ik heb maar 1 goed oor, maar naar mijn idee staat alles qua volume wel goed in verhouding maar kheb ff iemand nodig die dat kan bevestigen. Dat je trouwens zonder titel mn inspiratiebron kon ontdekken zie ik als een compliment. Muziek is een geavanceerde manier van iets vertellen... en als dat overkomen dat iig geslaagd.
Verder is de mix naar mijn id redelijk maar ik breng het geheel wel tot leven tijdens masteren, het mist nog het "warme" geluid van een buizencompressor . Iig hoop ik nog wat opbouwende kritiek te krijgen... en FadinCanvas, thnx voor jen reply
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.