Brainduster

DigitalArt

Stamgast
Alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste muzikale bijdrage aan dit forum. Dus dat werd wel weer eens tijd. Hier een soort van experimentele symfonie (althans dat was mijn idee) met voornamelijk hardwaresynths. Hoop dat het bevalt.

Leuk dat je 'm kunt waarderen Jan :)

Het is natuurlijk een "weg-van-de-snelwegtrack" en daarom niet ieder z'n ding, maar ik heb 'm met plezier gemaakt.

Vanwaar haal jij die filmpjes?Of eigen maaksel?
Mooi zo.Die muziek trouwens ook.

Filmpjes zijn van internet en bewerkt en gemixed. Je kunt met wiskundige freeware programma's als mandelbulber zelf ook evoluerende landschappen maken, maar dat is erg veel werk. Ben er wel eens aan begonnen maar muziek maken vind ik zelf veel leuker :)

Ik had deze een paar dagen terug ook bekeken en beluisterd op een redelijk groot scherm.. prachtig!!! De muziek, audio en fx vond ik ook heel goed passen.. heerlijk tripje :) Heel mooi gedaan!! :mega:

Echt een prachtig stukje werk! Muziek en beeld passen mooi bij elkaar. Zie ik daar oude koralen in beeld?

Erg fraai, ik zie dat je op je Youtube-kanaal nog meer mooie dingen hebt staan. :okdan: Je hebt er een fan bij! :)

Zie dat jouw YouTubefilmpjes bescheiden views hebben. Ik heb de andere filmpjes niet bekeken, maar is er geen mogelijkheid om dit filmpje meer te promoten? Dit moet toch ook voor een groter publiek interessant zijn. Heb je dit al naar platenlabels gestuurd?

"Heb je dit al naar platenlabels gestuurd?/ promoten?"

Hoi Peter,
Dank voor je commentaar en geweldig dat je het leuk vindt. :okdan:

Geen platenlabels voor mij. Mijn filosofie is dat muziek (en kunst überhaupt) vrij is voor iedereen en bedoeld is om de wereld mooier en kwalitatief interessanter te maken en niet om er perse geld mee te verdienen.

Ik gebruik YouTube overigens eigenlijk alleen als opbergsysteem omdat ik in de tijd heel wat tracks ben kwijt geraakt (crashes, incompatibiliteit van systemen, vervangen van synthesizers en verhuizingen). En dat is best zonde want het is toch een soort van dagboek van je muzikale leven.

Heb het niet helemaal af gekeken, daar ben ik te ongeduldig voor
.

T's ook lang 11 minuten he......... :) Harstikke leuk dat je toch de moeite hebt genomen om jou indrukken te delen.

Jeetje zeg! Wat een geweldig stuk muziek! Ik was even 11 minuten lang op een andere plek. Prachtig hoe de thema's in elkaar overlopen. Geen seconde verveling gehad, bleef boeien.

Misschien is dit wel een heel aardige track om in te zenden voor de contest :).

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Mooi stukje werk. Audio en video.

Wat de video betreft: Benoit Mandelbrot had vast niet verwacht dat fractals nog eens op zo'n manier tot kunst zou worden verheven. Ik ben al sinds de dagen van FRACTINT gefascineerd door hun mathematische schoonheid.

De audio doet mij denken aan de oude grootmeester Klaus Schulze in zijn overgangstijd van Analoog naar Digitaal. En 11 minuten is in dat licht helemaal niet zo lang.
voor een track. ;-)

Ik ga zeker ook nog even op je YouTube-kanaal kijken.

Back