vinnieq
Lidl
Sounds van de R8 mkII bij elkaar: http://www.cyborgstudio.com/r8mk2.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als ik dit zo lees had je het topic beter 'hoe kom ik van mijn R8 af?' kunnen noemen....
Je moet eerst drie keer een te koop gevraagd bericht neer zetten en daarna pas te koop . Doen ze hier vrij vaak . Ik denk ook dat het werkt.
Je moet eerst drie keer een te koop gevraagd bericht neer zetten en daarna pas te koop . Doen ze hier vrij vaak . Ik denk ook dat het werkt.
Wat de "tikkende tijdbom" betreft ligt het bij mij genuanceerder: ik heb bv veel meer angst voor een apparaat met onvervangbare componenten in dan een stokoud apparaat met makkelijk te vervangen componenten. Dus bij mij gaat het niet puur om leeftijd op zich. Integendeel, door "makkelijk te vervangen" ben ik voor een groot deel bij héél oude synths uitgekomen.

Hoe bedoel je? Het interne circuit van een IC kennen is nog geen hardware in de hand. Als een custom IC defect gaat, moet ik ergens aan een identiek werkend IC/maakbaar circuit/... geraken om het apparaat te herstellen. Als niemand dat voorradig heeft of produceert, stopt het enigszins. Ik kan niet zelf ICs gaan bakken ofzo, en aan 10.000 exemplaren heb ik ook niks. Je kan wel sommige functionaliteit nabouwen met zaken als fpga en microcontrollers maar dat heeft beperkingen. Je maakt er bv geen custom display of matched transistor arrays mee, en dan heb ik het nog niet over toepassingen die klankmatig van belang zijn.Ik denk dat we die tijd juist voorbij zijn..
er zijn echt enorme nerds “in de goede zin” die dus als hobby hebben om op elektronenmicroscoop niveau dit uit te zoeken alsmede de gebruikte grondstoffen en te publiceren.