Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die adapter is nog wel te krijgen, had zelf geen adapter toen ik een Quadraverb van Elektrvolt kreeg - maar besteld op amazon https://www.amazon.de/Netzteil-Adapter-Alesis-Quadraverb-4-PIN-2-000-mA/dp/B00F5TBDGQ is wel een engelse power plug maar goed dat is een kwestie van een stekker convertertje eraan zetten
Dat is altijd beter dan een USA power plug waarvan het apparaat ook nog eens 120V / 60 Hz blijkt te zijn. Het is me nooit gebeurd, hoewel ik er wel bijna 2x ingestonken ben. Nooit bestellen als je slaperig bent (of wat gedronken hebt).....s wel een engelse power plug maar goed dat is een kwestie van een stekker convertertje eraan zetten

Er is een midiverb 2 op komst. Benieuwd wat ik ervan ga vinden en welke presets me gaan bevallen.
Komt bij mijn oude fx te zitten zoals se-50, dep-5 en lxp-1.
Jij hebt hem van MP gekaapt zeker.
Hoe bevalt de lxp-1? Ik zoek een reverb met een mooi vintage geluid voor weinig...
.
. Mogelijks ook nog met die MCR aangezien ik iets heb met oude meuk 

Ik ben benieuwd...er is nl. een MidiVerb II naar me onderweg. 95 EUR betaald... Misschien iets te veel, maar het is een heel mooi exemplaar met originele adapter (en ik hoef er niet helemaal voor naar Timboektoe af te reizen).![]()

32-bit is inderdaad voor mij geen optie. Maar ik verwacht ook niet dat de gemiddelde prijs van een MidiVerb II daardoor naar de helft daalt.Met een gratis MicroVerb emulatie van LongSound erbij daalt de gemiddelde prijs naar de helft...
http://www.longsound.de/html/en_vstfx.html
Mooie Alesis MicroVerb (1) emulatie, maar.....dateert van 2007 en is 32-bit, dus voor jou geen optie....

Mooie Alesis MicroVerb (1) emulatie, maar.....dateert van 2007 en is 32-bit, dus voor jou geen optie....
32-bit is inderdaad voor mij geen optie. Maar ik verwacht ook niet dat de gemiddelde prijs van een MidiVerb II daardoor naar de helft daalt.
Die zal m.i. stabiel blijven en wellicht zelfs (iets) stijgen.
Het hangt helemaal van de hardware af, maar wat erg goed vervangen kan worden door software - zonder opoffering van zinvolle geluidskwaliteit - is weinig of niets meer waard. Maar niet als 'hands-on' bediening / gevoel van het apparaat veel prettiger (voor je) is dan met de software variant.Maar eenmaal gekochte software wordt inderdaad zelden meer waard....in tegenstelling tot sommige hardware.
Het wachten is dan op een betaalbaar en bij voorkeur self arranging modulair knoppen/schuiven systeem waarmee hardware interfaces geemuleerd kunnen worden.Maar niet als 'hands-on' bediening / gevoel van het apparaat veel prettiger (voor je) is dan met de software variant.
Niet door mij, want ik vind het te duur. Het bestaat al ca. 3 jaar, maar ik krijg niet de indruk dat er veel animo voor is.Wie weet gaat iemand het eens proberen...